Review: Oje Farmec - Colecția Primăvară - Vară 2017 (SWATCHED)


Acum aproximativ o lună descopeream cele mai noi oje din colecția Farmec. 6 nuanțe pastelate, perfecte pentru sezonul cald. Am știut imediat că trebuie să vă arăt și vouă fiecare nuanță disponibilă, însă n-am avut timpul să mă ocup de asta până acum. Astfel, în cele din urmă, te invit să descoperi fiecare nuanță nou lansată și părerea mea despre aceasta.

Înainte să încep, însă, simt nevoia să menționez că, deși îmi place să îmi îngrijesc manichiura, nu fac asta la nivel de nail artist, astfel că unghiile mele sunt departe de a fi perfecte. Totuși, le îngrijesc cu următoarele produse: Farmec Cuticle Peeler (singurul astfel de produs pe care-l folososesc de prin 2012 încoace), Farmec Bază pentru unghii și un balsam de cuticule de la Trind,

Revenind la oje, colecția de mai jos conține două nuanțe metalice - auriu și argintiu - și patru nuanțe pastelate, cu finish mat. Partea super mișto la ojele astea e că se usucă super rapid, așa că n-am timp suficient la dispoziție să le stric înainte să se fixeze pe unghii (întotdeauna fac asta!). Iar în ceea ce privește rezistența acestor oje, numele „ultrarezistent” nu le face dreptate. În mod normal, o ojă rezistă pe unghiile mele cam 2-3 zile, însă aceasta a rezistat aproape 7 zile, ceea ce este un super plus, având în vedere că obișnuiesc să spăl vasele cu mâna cam în fiecare zi.

Nuanța 61F



De departe nuanța mea preferată dintre cele disponibile în colecția aceasta este nuanța 61F. O ojă opacă, într-o nuanță de alb lăptos (în engleză l-aș numi eggshell). În poză am două straturi de ojă, pentru a-i maximiza opacitatea și a evita striațiile apărute în urma aplicării (lucru care are tendința să se întâmple în cazul ojelor deschise la culoare). Nuanța este una mată, sau semi-mată aș spune eu, întrucât există un oarecare luciu, cel puțin pe unghiile mele. Este preferata mea, atât de mult încât am purtat-o trei săptămâni la rând, alături de nuanța aurie, pe care o poți descoperi mai jos (66M). 

Nuanța 62F



Dintre toate nuanțele, cred că acest portocaliu pastelat are finish-ul cel mai mat.Culoarea în sine îmi aduce aminte de un smoothie cu caise sau nectarine, alături de iaurt grecesc. În imagine poți observa cum arată aplicat într-un singur strat, ceea ce este super. La fel ca restul nuanțelor, se aplică ușor, este opac și se usucă repede. De fapt, poza este realizată în timpul procesului de uscare, astfel că pe unghia inelarului poți vedea finish-ul mat final, iar pe unghia degetului mic, oja încă este în proces de fixare. 

Nuanța 63F



Și în cazul acestei nuanțe, o aplicare opacă poate fi obținută cu ușurință printr-o singură aplicare. Finish-ul este unul mat, deși eu n-am permis suficient timp de uscare ojei. Rozul acesta bonbon nu este o nuanță iubită de mine, deci am vrut să termin cât mai rapid cu această poză. Cu toate acestea, poate fi o nuanță drăguță pentru persoanele cărora i se potrivește, întrucât nu e nici prea pastelat, nici prea țipător. 

Nuanța 65F



Din punctul meu de vedere, aceasta este oja cea mai puțin opacă. Și aceasta are un finish mat, asemănător anterioarelor, însă un singur strat nu este suficient pentru a acoperi în întregime unghia (după cum se poate observa foarte bine pe inelarul meu). Este, în schimb, o nuanță superbă de mov liliac, domolit până în puinctul în care pare a avea doar o tentă de culoare. E o nuanță cuminte, dar cochetă. Sincer, eu l-aș folosi așa, într-un singur strat, ca ojă semiopacă, pentru manichiura aceea classy și super îngrijită. 

Nuanța 65M



De la oje mate, trecel la cele metalice. Una dintre ele este acest argintiu, super opac și extra shiny. Poate fi perfect pentru a fi purtat în combinație cu nuanțe reci de ojă sau de unul singur, pe unghiile cuiva care are un subton rece sau neutru al pielii. Pe mine nu simt că mă avantajează, deși subtonul meu e neutru. În schimb, am intenția să-l port mai mult în toamnă, când revine la „modă” să ai tenul alb. 

Nuanța 66M



Am început articolul cu oja mată preferată și îl închei cu oja metalică preferată. Auriu metalic din această colecție se potrivește de mi-nu-ne cu albul mat (61F). De fapt, în cele 3 manichiuri repetate când le-am purtat, am ales să port auriu pe unghia inelarului de la ambele mâini, pentru un plus de eleganță. 

Cam atât am avut să-ți spun legat de aceste oje. Ție care nuanță îți place mai mult?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top