[Review] L'Oreal La Palette Nude - Beige



la-palette-nude

Pentru azi ți-am pregătit un review pentru unul dintre produsele cosmetice care mă încântă cel mai mult - o paletă de farduri de pleoape. Voi vorbi despre La Palette Nude de la L'Oreal, varianta Beige. Din punctul meu de vedere este o paletă ce poate fi considerată cu ușurință esențială oricărui kit de machiaj, datorită faptului că are o selecție destul de diversă de culori neutre. Prețul unei astfel de palete depinde în funcție de magazin, dar am observat că se învârte în jurul sumei de 70 - 80 lei, ceea ce e decent, având în vedere că obții 10 nuanțe de fard și un aplicator cu pensulă (care chiar m-a surprins calitativ). 



În paletă găsești 10 nuanțe diferite de fard, unele fiind mate, altele satinate, iar unul sau două farduri au finish perlat. Ce-mi place mie e că nu conține auriul acela clasic, găsit în mai toate paletele de maro, ci are o nuanță aurie mai interesantă, care bate oarecum spre lime, deși nu e verde. Mă rog, vei înțelege mai bine ce spun despre această nuanță când vei vedea swatch-ul ei, ceva mai jos. 

Despre consistența fardurilor îți pot spune că la o primă vedere, pot părea prăfoase, însă ți-aș sugera să nu te lași păcălită de acest aspect. De-a lungul timpului am învățat că nu contează atât de mult consistența fardului, ci modul în care lucrezi cu aceasta. În cazul nostru, dacă vei vrea să aplici fardul cu degetul sau pensula pufoasă și uscată, s-ar putea să nu ai o pigmentare prea bună (vezi swatch-uri cu degetul). Dar asta nu înseamnă că fardurile nu sunt pigmentate, ba dimpotrivă. 




Experimentând cu metode de aplicare ale acestor farduri am descoperit că cea mai bună pigmentație o obțin aplicând nuanțele satinate și perlate cu o pensulă sintetică și plată, prin mișcări de tapotare și având pensula ușor umezită, fie cu apă, fie cu un fixativ de machiaj. Apoi, fardurile mate se aplică lejer cu pensule dense, din fibre naturale sau sintetice. Eu prefer să le aplic cu o pensulă tip creion sau una pentru pliul ochiului (ușor ascuțită). Astfel, pigmentarea devine mai intensă, după cum vei putea observa în swatch-urile de mai jos:


Iar pentru că am vrut să văd cum se comportă pe pleoapă, am decis să creez și un machiaj cu această paletă, moment în care am fost atentă și la nivelul de fallout (reziduu) pe obraz. Acesta a fost unul minim, inevitabil de cele mai multe ori când lucrezi cu farduri în nuanțe închise. 

Am încercat să creez un machiaj care să-mi permită să folosesc cât mai multe dintre nuanțele disponibile, dar în special auriul din mijlocul paletei, care mă fascinează. Pentru make up, am folosit tehnica halo, în principal pentru că asta mi-a inspirat selecția de culori din paletă. Iată cum se comportă fardurile în machiaj:





Vezi ce zic? Auriul acela nu e unul clasic, gălbui, ci unul mult mai interesant!

Acest articol este realizat în cadrul Școlii de Beauty Vlogging L'Oreal Paris. Dacă ți-a plăcut această postare, sau pur și simplu vrei să mă susții, votează-mă!


Until next time, yours,
Aqua_Shell

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top