7 produse memorabile din 2019


Să-ți alegi produsele preferate din ultimul an pare un task super simplu - doar știi bine ce ți-a plăcut să folosești în ultimul timp, nu-i așa?

Well, pentru mine nu e atât de alb și de negru. Unul dintre motivele pentru nu îmi e ușor să fac asta e pentru că mi-am ieșit din ritm în a acorda atenție câtorva aspecte. N-am mai menționat produse preferate de mai bine de un an. Apoi, chiar nu am fost super atentă la ce produse folosesc, ce-mi place la ele și ce nu.

Deci, articolul acesta nu este un clasament, ci o înșiruire cu câteva dintre produsele care mi-au încântat pielea în anul ce a trecut. Am putea zice că acestea sunt cele mai memorabile produse folosite în 2019 😅 (și încă două, pe care le-am descoperit mai spre final de an).

1. Bioderma - Atoderm Intensive Baume



Pielea mea este una sensibilă, cam peste tot, dar cele mai mari probleme le am când vine vorba de hidratarea coatelor și călcâielor. Coatele mele sunt aproape tot timpul gri și uscate, iar din acest motiv îmi e destul de greu să țin sub control uscăciunea și disconfortul creat.

Well, am trecut prin cel puțin două tuburi mari de Atoderm Intensive (dintre care, unul era un recipient de 500 ml) folosite majoritar pe coate și călcâie.

Îmi place senzația de calmare pe care pielea mea o are după aplicare, dar și hidratarea intensivă de care am parte în următoarele ore. Ador faptul că nu este un produs parfumat și că poate fi folosit inclusiv pe bebeluși.

Eu îl aplic de obicei seara, după duș, pe pielea uscată, într-o cantitate medie (cam de mărimea unei monede de 10 bani, pentru ambele coate) și îl masez în piele, după care îl las să acționeze
23.
Fiind un produs dermatocosmetic, el se găsește în farmacii sau online.

2. The Ordinary - Acid Lactic 10% + Acid Hialuronic 2%



Am mai vorbit despre Acidul Lactic de la The Ordinary de foarte multe ori pe blog. Este produsul meu preferat de la ei și îl folosesc constant pentru exfoliere de prin 2017.

Acidul Lactic are proprietăți exfoliante, poate fi lăsat peste noapte și este utilizat în special în cazul pielii sensibile.

Este produsul care îmi menține tenul curat și, în cea mai mare a timpului, fără probleme.

Îl aplic pe ten și gât seara, după pasul de curățare, dar înainte de creme și serumuri, pentru a-l lăsa să pătrundă mai adânc în piele.

Fun fact: cam odată la câteva zile îl aplic și pe coatele mele uscate, înainte să aplic crema.

3. Cupio - Burete pentru aplicarea fondului de ten


Metoda mea preferată de a aplica fondul de ten, momentan, este cu ajutorul unui burete pentru machiaj. Am încercat foarte multe tipuri de bureței, inclusiv Beauty Blender-ul original și unii mi-au plăcut, alții nu atât de mult.

Buterele acesta este de la Cupio și este unul dintre preferații mei, datorită formei acestuia. Cu partea rotundă pot să aplic fondul de ten pe o porțiune mai mare, dar pot să intru și în detaliu, cum ar fi în jurul nasului sau lângă ochi, cu partea tăiată a acestuia.

Eu folosesc partea rotunjită pentru aplicarea fondului de ten și partea tăiată (porțiunea mare) pentru a aplica și un strat fin de pudră translucidă acolo unde e nevoie.

4. KIKO 2 in 1 Foundation


Am descoperit fondul acesta de ten în city break-ul pe care l-am făcut anul trecut la Milano. L-am achiziționat atunci și mi-a plăcut la nebunie, așa că l-am recumpărat când am avut ocazia, prin sora mea, care locuiește în Italia.

Acesta are o textură cremoasă și se aplică cu ajutorul unui aplicator precum cele de la rujurile lichide. Are un grad de acoperire mediu spre mare și un finish ușor satinat (deci nu este un fond de ten mat).

Eu am nuanta WR10 și se așază perfect pe tenul meu, fără să oxideze pe parcursul zilei. Totuși, are tendința să se transfere dacă nu este setat cu pudră (în special pe telefonul mobil când vorbești la telefon), iar pe un ten mixt sau gras, pielea va începe să lucească după câteva ore, deci are nevoie de blotting.

5. Gerovital Beauty - Eyebrow Kit


Mama Natură m-a înzestrat cu sprâncene blonde și aproape invizibile dacă nu le conturez cu ceva, așa că brow stuff are a must la mine.

Kitul de sprâncene de la Gerovital e preferatul meu pentru că nu are tenta aceea roșiatică pe care o găsești la majoritatea kiturilor. În schimb, are o tentă cenușie, ceea e perfect pentru nevoile mele.

Obișnuiesc să amestec cele două nuanțe pentru a contura sprânceana de la mijloc spre capăt, iar mai apoi să definesc și începutul sprâncenei cu nuanța mai deschisă.

Folosesc kitul cu o pensulă super subțire pentru sprâncene, cumpărată de pe Ebay.

6. Bodiography Highlighter - From Within


Cu iluminatorul de la Bodyography am intrat în contact prima dată la BBM Summer Party, dar a intrat în posesia mea în urma unui Masterclass organizat de Flavia Silaghi și Sole Shop.

Pentru mine, acest iluminator are intensitatea și granulația perfectă. Este suficient de fin încât să ofere luminozitate zonelor în care îl aplic (pomeți, arcadă) fără să lase dâre de sclipici pe piele. Totodată este suficient de luminos fără să fie prea puternic pentru uzul zilnic.

În trecut, iluminatorul meu preferat era Mary Loumanizer de la The Balm, dar pot să zic cu lejeritate că acesta e mai fain (și mai ușor de transportat, că nu e chiar atât de fragil precum Mary Lou)

Ambalajul are și un compartiment în care este un burețel aplicator, iar fiind atât de compact e numai bun pentru călătorii.

7. Anastasia Beverly Hills Lipstick - Hudson



Produsele de la ABH sunt extrem de lăudate în întreaga lume așa că nu voi zice nimic nou aici.

Am primit nuanța Hudson în cadrul BBM Summer Party, unde cei de la ABH au fost parteneri. Nuanța m-a fermecat din prima, fiind un nude - maroniu.

Între timp am mai achiziționat câteva nuanțe din această gamă și am observat că majoritatea nuanțelor sunt mai deschise în tub, decât odată aplicate. Spre exemplu, Hudson oxidează puțin odată aplicat, astfel că devine mai maroniu după câteva minute.

Din punct de vedere al rezistenței, are un punctaj mare de la mine, pentru că rezistă fără probleme până la 6-7 ore, cu condiția să nu mănânc nimic foarte uleios.

Odată aplicat este comod, nu usucă și nu încarcă buzele, dar trebuie aplicat într-un strat foarte subțire.

Sunt curioasă, tu ai încercat vreunul dintre produsele menționate de mine? Ce alte produse preferate ai avut în 2019?

Until next time, yours,
Anca

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top