New year....New All Made Up?


M-am gândit mult la cum să revin pe blog. Să-mi dau seama de ce l-am coborât atât de jos în lista mea de priorități și-apoi cum să fac să-l aduc înapoi în viața mea.

Când am început să scriu pe All Made Up, aveam 20 de ani, eram în primul an de facultate, la Jurnalism și adoram să testez și să vorbesc despre produse cosmetice și machiaj. Eram entuziasmată să învăț presă și mai apoi să lucrez în domeniu. Aveam tot timpul din lume să îl dedic scrisului, pentru că nu aveam multe alte responsabilități sau interese.


Dar asta a fost acum 10 ani. De-atunci, interesele mele au evoluat, eu m-am maturizat și-am trecut într-o altă etapă a vieții mele. O etapă în care am pus foarte mare accent pe carieră. Asta mi-a consumat timpul și nu am reușit să mă adaptez suficient de bine încât să pot păstra și partea asta în viața mea așa cum mi-aș fi dorit.

Cu toate astea, un lucru știu sigur: nu a existat un moment în viața mea în care să zic:„gata, din acest moment nu mai am un blog, nu o să mai scriu sau nu mai vreau să investesc în el.”

Încă îmi face plăcere să testez produse și să fac machiaje, dar nu doar atât. Îmi place să cresc, să dezvolt noi interese și obiceiuri și vreau ca All Made Up să se dezvolte odată cu mine, nu să rămână ancorat într-un trecut care nu mă mai încântă.

Am decis să îi acord atenție din nou blogului, on my own terms, cu câteva modificări care să mă reprezinte mai bine acum, nu acum 10 ani.

Așadar, recenziile de produs rămân o parte centrală a blogului, dar totodată, vreau să îmi vărs gândurile în câteva articole care pot stârni discuții, pe teme de personal development, carieră sau alte subiecte de interes în acel moment pentru mine.


Pe lângă asta, îmi doresc să vorbesc și să public și proiecte mai ample, atunci când am o astfel de idee.

Un exemplu bun ar fi provocarea #AllMadeUpLipstick de anul trecut de pe Instagram.

Atunci, după un val de curățenie în sertarul cu rujuri mi-am dat seama că port aceleași 3 rujuri zilnic și că ar trebui să le port și pe celelalte 80.. altfel le dețin fără rost (Da, știu că e un număr mare 😉).

Dar o să vorbesc mai pe larg despre ce a însemnat challenge-ul acela pentru mine într-un articol viitor.


Deci, La Mulți Ani! Să ne citim cu bine în 2020.

Until next time, yours,
Anca

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top