[Review] Rujurile mate Muah


În ultimii ani, lumea a dezvoltat o pasiune pentru rujurile mate. Evident că și pe mine m-a prins microbul. Am acumulat un număr mult prea mare de astfel de rujuri, dar azi vreau să-ți povestesc doar despre 4 rujuri din colecția mea. 4 nuanțe din rujurile mate MUAH, de la Cupio.  Voi vorbi despre nuanțele Naughty Nude, Wild Night, Get Ready și Bad Girl. Dacă ești curioasă să afli mai multe despre acestea, citește în continuare.

Despre Rujurile MUAH!



Aceste rujuri vin în 18 nuanțe, fiecare având un preț decent - 29 lei. Formula acestora este una lejeră, rezistentă la transfer și intens pigmentată. De fapt, am fost extrem de impresionată când am făcut primul swatch cu cel mai mișto ruj mov pe care am pus mâna vreodată. 

În momentul de față eu dețin 4 nuanțe, pe care ți le voi arăta mai jos și care împart câteva calități. Ce trebuie să reții despre aceste rujuri e că:

- sunt ultra-rezistente;
- pot usca buzele dacă nu le hidratezi bine;
- se aplică ușor;
- se usucă extrem de rapid;
- culorile închise se pot aplica neuniform;

Bun, și-acum că am zis asta, hai să ți le și arăt:

Naughty Nude



Naughty Nude este o nuanță „cuminte” cu tentă de naughty. Spun asta în ideea în care este o nuanță ce poate fi ușor purtată cu un machiaj simplu, de zi, dar poate fi și accesoriul perfect pentru un machiaj mai sultry, de seară. Plus că poți fi naughty și nu se transferă! (heheh). 

Se aplică uniform, ușor și este super confortabil la purtare. Iar atunci când începe să se ducă de pe buze (pentru că inevitabil se va întâmpla la un moment dat, mai ales dacă mănânci ceva uleios), va fi de neobservat. 


Wild Night



Spre deosebire de nuanța anterioară, Wild Night, e acel ruj aproape nude, care însă e suficient de roz încât să îți dai seama că porți totuși ceva pe buze. Nuanța de roz nu este una intensă, ci dimpotrivă, este un roz prăfos, mai „potolit”, ceea ce mie-mi place.

Se aplică super ușor și rezistă toată seara cu brio, în timp ce îți oferă feel-ul acela de your lips, but better. Și totuși, ai grijă să nu aplici un strat prea gros din această nuanță, întrucât poate să se cojească pe parcursul serii dacă este aplicat într-un strat prea gros. 


Get Ready



Ready for red? Categoric nu puteam fără să încerc și o nuanță de roșu din această gamă. Get Ready este un roșu rece, ceea ce pe mine mă încântă maxim. Îl port cu succes atunci când vreau un machiaj minimalist, dar cu o pată de culoare (sau, let's be honest, când nu am timp să-mi fac machiaje mai sofisticate). 

Personal, prefer să-l aplic cu pensula și nu cu aplicatorul său pentru că e mai vizibil decât un ruj nude, iar orice greșeală va fi greu de corectat. Se usucă extrem de repede, așa că trebuie să lucrezi rapid (eu lucrez cu jumătăți de buză per aplicare). Totodată, fiind o culoare ceva mai evidentă, vei observa că pe măsură ce îl vei purta pentru mai multe ore, la baza buzei se va forma o linie dură și inestetică. Eu obișnuiesc să trec peste cu un balsam de buze roșiatic, ca să mă asigur că se uniformizează și că va dispărea mai gradual. 


Bad Girl



Las la urmă nuanța mea preferată. E, așa cum am menționat la început, cel mai mișto ruj mov pe care am pus mâna vreodată. (ia' uite cum citez o mare filozoafă-n viață 🤣). Bad Girl e o nuanță intensă de mov, rece și extrem de atrăgătoare. Este și cea mai închisă nuanță din gamă (cel puțin din câte am văzut eu). E neobișnuit, dar perfect pentru cele cu pielea mai albă (hello de la o telemea la alta!).

La fel ca și Get Ready, și această nuanță trebuie aplicată cu grijă și precizie, așa că recomand folosirea unei pensule în aplicare. Totodată, se usucă foarte repede așa că trebuie să te miști cu viteză și să nu aplici un strat prea gros, dar nici prea subțire. E o întreagă știință, ce mai. Altfel, riști ca nuanța să fie aplicată neuniform. 

Și dacă se aplică neuniform de ce îmi place? Pentru că odată ce înveți să lucrezi cu el, e nuanța aceea de mov care stârnește curiozitatea oamenilor și captează atenția, iar tu nu trebuie să depui un efort prea mare în machiaj (dincolo de aplicarea rujului, of course).


În final, îți dau un sfat, aplicabil în special în cazul ultimei nuanțe. Niciodată nu atinge buzele una de cealaltă, înainte ca rujul să fie complet uscat. Altfel, e posibil să transferi culoarea și să fii tu motivul pentru care aplicarea nu este una uniformă. So this is a no go:


Același principiu se aplică și dacă vrei să aplici un nou strat de ruj: Lasă-l pe primul să se usuce complet, înainte să retușezi. 

Ți-am stârnit curiozitatea cu aceste rujuri?

Until next time, yours, 

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top