Produse Preferate - Ianuarie 2018



Timpul tace și trece. Dacă în luna anterioară atenția mea a fost îndreptată spre îngrijirea tenului și produse de skincare, o dată cu luna ianuarie a revenit și interesul meu pentru machiaj. (Pe scurt, m-am plictisit de no makeup makeup). Așa că, am început să mă joc cu diverse produse de machiaj pe care fie le aveam deja în colecție, fie le-am achiziționat recent. Desigur, nu puteam să nu includ și un produs de skincare, pentru că luna ianuarie e și luna în care tenul meu uită ce înseamnă hidratare, mai ales în zona ochilor. Dar despre asta vorbim ceva mai jos, așa că hai să-ți arăt ce-am iubit în luna ianuarie. 

Mască pentru ochi Pretty



Măștile pentru ochi sunt esențiale în arsenalul meu de iarnă, pentru că asta e zona care suferă cel mai tare pe parcursul anotimpului rece. Acestea din imagine sunt marca Pretty, și le găsiți în magazinele German Market cu vreo 10 lei. Desigur, nu sunt singurele astfel de măști, dar sunt, pentru mine, cele mai accesibile. Am încercat până acum măștile lor pentru ochi obosiți și cele pentru regenerare și hidratare (în imagine). 

Cât despre aplicare, îmi place să le țin la frigider câteva ore înainte să le aplic, pentru ca materialul în care este îmbibat gelul să fie răcoros pe piele. Iubesc să le folosesc mai ales în zilele când lucrez foarte mult la calculator și îmi simt ochii umflați și grei, dar și atunci când simt că pielea din jurul ochilor are nevoie de extra love. 

Gel liner and smudger NYX -  Annie (Deep Purple 06)



Rămân puțin în zona ochilor și, trebuie să mărturisesc, mi-am redescoperit pasiunea pentru tuș. Acesta de la NYX l-am cumpărat din magazinul lor din București (nu mai știu cum se numea mall-ul în care am fost), în octombrie anul trecut, când am fost în vizită. Nuanța este Annie (sau Deep Purple 06) și este un mov închis. L-am luat pentru că nuanța asta de mov îmi complementează irizațiile verzi din ochi și ador cum arată pe ochi. A costat în jur de 30 - 40 lei (nu mai țin minte exact) și îl iubesc. 
Ca orice gel, se usucă rapid odată aplicat (și la fel de rapid dacă lași borcănelul deschis). Al meu începe să devină ceva mai vâscos acum, dar are deja trei luni de la deschidere, deci e un lucru normal. Încă poate fi aplicat fără probleme, iar când asta n-o să mai fie posibil, îl voi revitaliza cu Duraline de la Inglot.

Apropo! Dacă vrei să știi cum îmi fac codița de tuș, își sugerez să urmărești acest video, unde îți explic în detaliu ce fac să corectez pleoapa căzută. 

Tuș lichid Sephora - Sailor's Kiss



Încă un tuș! De data aceasta este un tuș lichid, de la Sephora Collection. L-am cumpărat cu 17 lei (la reducere) chiar în luna ianuarie (alături de un fard MUFE incredibil de frumos, dar pe ăla ți-l arăt cu altă ocazie). Nuanța se numește Sailor's kiss și nu cred că putea fi mai potrivit pentru cineva care scris sub pseudonimul Aqua_Shell (Ahem, ahem). Este un navy blue super drăguț, iar formula tușului este super rezistentă. Aplicatorul este sub formă de peniță, deci aplicarea este floare la ureche. 

Iluminator Golden Rose - 01 Bright Gold



De iluminatorul ăsta am dat la BBM Christmas Party, pe care l-am organizat în decembrie și tot ce pot să spun e: Băăăăăi, Golden Rose really stepped up their game! Sincer îți spun că nu mă așteptam ca iluminatorul ăsta să îmi placă atât de mult cât îmi place. E absolut genial pentru un iluminator de zi cu zi. Nu e prea puternic, dar nici prea subtil, ci e în punctul acela perfect între cele două. E cremos și se aplică ușor și rezistă peste zi. 

Mascara NOTE Cosmetics - Black



Acest rimel este primul pe care îl încerc de la NOTE Cosmetics. Îl găsești pe Elefant.ro. Din nou, vorbesc despre un produs care e perfect pentru zi de zi. E numai bun pentru genele mele subțiri și blonde. Îmi oferă alungire, dar și definire (hei, odată ce-l aplic se vede că am gene lungi, nu-s mai invizibile!). Pe parcursul zilei nu se usucă (și deci nu mă trezesc cu „cărbune” sub ochi, dar nici nu curge, chiar dacă ochii mei lăcrimează. Nu este waterproof, dar nici nu susține că ar fi. 

Îl folosesc mai cu seamă în zilele în care port un machiaj minimal sau natural, pentru că nu oferă un look dramatic și nu îmi încarcă genele. 

Cam atât de la mine. Tu ce produse ai preferat în ianuarie?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top