I'm 30. Now what?




Oh boy, aveam niște sentimente super nasoale despre faptul că schimb prefixul. Nu-mi venea să cred că în curând, nu voi mai fi „in my 20s”.  Și cum timpul e inevitabil, pe 15 februarie 2020 am împlinit 30 de ani.

Da, da știu, sunt aceeași persoană ca acum câteva zile, când aveam 29. Well, mi s-a schimbat puțin perspectiva, dar am observat că asta s-a întâmplat cam de la începutul anului, nu chiar atunci. Să îți explic:

În anii ce-au trecut m-am concentrat extrem pe carieră. Am vrut să fac ceva pentru mine, iar ca să ajung într-un loc care să mă mulțumească și financiar și mental, am muncit enorm. Am un job, dar pe lângă cele 8 ore petrecute acolo, mai luam diverse proiecte de freelancing pe marketing pentru a-mi exersa creativitatea, pentru a face un bănuț extra, pentru că-mi place proiectul etc. Așa am ajuns să lucrez uneori și 20 de ore pe zi.

Așa cum te-ai aștepta, toate orele alea de muncă mă epuizau, deci nu aveam timp de nimic altceva în viață. Duș, somn, stress eating și-atât.

Am ajuns la final de 2019 epuizată fizic și mental, iar la-nceput de an, când mi-am re-evaluat prioritățile mi-am dat seama că am uitat ceva: de mine.


Ce legătură are asta cu viața la 30 de ani?


Simplu: la 30 de ani mi-am propus să îmi concentrez atenția pe mine și sănătatea mea. Am început să fac schimbări care să mă ajute să îmi fie mai bine mental, fizic sau în orice alt fel. Mai exact:

- mi-am stabilit obiective de personal development clare.
- am început să merg la un nutriționist.
- am revenit pe blog (mai răruț, dar suficient cât să îmi dea satisfacție că scriu aici pentru că-mi place să împărtășesc cu voi toate cele).
- am încetat să mă scufund cu totul în muncă și să-mi dau seama că trebuie să dezvolt și alte aspecte ale vieții mele. 

Pe scurt, am început să am grijă și de alte aspecte ale vieții mele, nu doar de carieră. Și încerc, pe cât posibil să evit încă un episod de burnout. 

So, ce-am observat până acum la 30 de ani? 


Am observat că n-am avut grijă de mine inainte, dar asta m-a motivat să fac schimbări în bine. Am observat că m-am pierdut, undeva pe drum, și-acum vreau să remediez situația.

Viața la 20 și ceva de ani e faină, dar cred că e mai faină atunci când ai grijă de tine. Eu n-am avut, după 25 de ani și asta se resimte mult acum.



Now what?


Varianta 3.0 a Ancăi e cea mai evoluată de până acum. Am crescut, m-am maturizat, mi-am setat niște obiective pentru mine și-acum e timpul să mă țin de ele, pe toate planurile pe care activez (job, hobby, viață personală).

Vorba aia, acum am 30 de ani de experiență în a dobândi ceea ce vreau să obțin.

De-aici înainte, vom vedea 😅

Until next time, yours,
Anca

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top