Review: Liz Earle Instant Boost skin tonic &Skin repair


Cu ceva timp în urmă vă povesteam cât de bun este pentru mine cleanser-ul de la Liz Earle. Ei bine, azi vă povestesc despre următorul pas în rutina mea de îngrijire a feței și anume loțiunea tonică.
A while back I was telling you how great the Liz Earle Cleanser was for me. Well, today I will talk  write to you about the next step in my face routine, the tonic lotion.



Până acum printre preferatele mele se află Chanel Lotion Comfort (review aici) și Cosmetic Plant Q10 (review aici). Ultima adăugare pe lista preferatelor este loțiunea tonică  Instant Boost Skin Tonic Spritzer de la Liz Earle.Despre acesta din urmă voi vorbi azi :)
 So far, among my favourite lotions you can find Chanel Lotion Comfort (review here) and Cosmetic Plant Q10 (review here). The last addition to my list of favourites is the Instant Boost Skin Tonic Spritzer from Liz Earle. This is what today's review is about :)


Official Description:
This heavenly floral-scented, non-drying toner refreshes, soothes and brightens your skin. Gentle and alcohol-free, it also adds a fine layer of moisture.
Pour onto a cotton wool pad and sweep over face and neck after using Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser. Alternatively spritz over face and body to revitalise at any time.
Naturally active ingredients include organic aloe vera to revitalise and soften and calendula, chamomile, cucumber and natural source vitamin E to soothe and refresh the skin.


ingredients
Aqua (water), Aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, Glycerin, PEG-40 hydrogenated castor oil, Cucumis sativus (cucumber) fruit extract, Calendula officinalis (calendula) flower extract, Anthemis nobilis (chamomile) extract, Humulus lupulus (hops) extract, Panthenol, Allantoin, Tocopherol (vitamin E), Tocopheryl acetate, Parfum (fragrance), Citronellol, Coumarin, Geraniol, Linalool, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl biguanide.
+Are un miros plăcut, natural,
+reîmprospătează tenul și nu îl usucă,
+este disponibil atât în sticluță normală, cât și în sticluță „spray”,
- deși am încercat, nu am găsit niciun defect acestui produs. (Totuși asta nu înseamnă că pentru alte persoane nu pot exista neplăceri, întrucât reacția pielii  față de produs diferă de la persoană la persoană).

+It has a nice, natural scent,
+it refreshes my skin and it does not cause my face to dry out,
+it is available in a spritzer and normal bottle,
- I have tried, but I couldn't find anything wrong with it. (Still for other people there may be something they won't like, that is because the skin's reaction towards the product is different from person to person).

Eu îl folosesc dimineața, înaintea aplicării machiajului și seara după demachiere.
Dimineața, îl folosesc pentru a mă trezi și pentru a mă învigora, dar și pentru a îmi curăța tenul de murdăria acumulată peste noapte. Nu obișnuiesc să mă spăl cu apă pe față dimineața pentru că am observat că pe parcursul zilei îmi simt pielea mai uscată, indiferent ce aș folosi, dacă ma spăl cu apă.
Seara, îl folosesc după ce îmi demachiez tenul cu Hot Cloth cleasner-ul.
I use this lotion in the morning, before applying my makeup and in the evening after I remove my makeup.
In the morning I use it to wash my face and refresh, because if I wash my face with water, my face feels worse than the usual dryness. 
In the evening, I use it after I cleanse my face with the Hot Cloth Cleanser.




Until next time, yours,



P.S. Știu că în ultima vreme am fost cam absentă, încerc să mă revanșez însă mi-au venit foarte multe pe cap și am fost copleșită. Sper să pot să îmi revin cât de curând cu cât mai mult conținut pe blog. Vine vacanța așa că plănuiesc să termin seria zodiilor, pe care am cam abandonat-o. Poate săptămâna asta reușesc și eu să postez un machiaj de Crăciun, că inspirație am, timp să-mi fac :)
I know that I've been MIA lately but I'll try to make it up to you guys soon enough. I have been overwhelmed by the amount of things to do lately. I hope I can get back on my blog with a lot of new content. It's holliday season so maybe I can finish up the zodiac series I've been dreading and maybe I'll post a Christmas makeup look this week, If i can get the time to take pictures. 


*Acest produs mi-a fost oferit spre testare din partea Liz Earle. Totuși, părerea mea este complet imparțială. This product was offered to me by Liz Earle for testing purposes. However my opinion on this product is completly unbiased. 

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Am auzit atatea lucruri bune despre prdusele astea!!! Zau ca mi-ar placea sa incerc.
    Ma bucur ca ai revenit!
    Asteptam machiajul de Craciun!Ne-ai promis!!!Hai sa te vedem,ca ne e dor de tine!  >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm , astept machiajuuul :-w !!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca duc lipsa blogului foarte mult. Din pacate in mare parte plec dimineata devreme de acasa si ma intorc seara. Machiaje tot incerc sa fac dar nu imi iese nimic bun de postat, problema fiind lipsa de lumina naturala pentru poze. Totusi o sa ma straduiesc mai tare, promit >:D<

    RăspundețiȘtergere

Back
to top