LOTD Zodiac Series: Gemini


Am început cu zodia Vărsătorului, apoi am continuat cu Pești, Berbec și Taur, iar postarea asta este dedicată Gemenilor. Din câte am citit, nativii din zodia gemenilor sunt sociabili, sensibili și destul de adaptivi.
I started the series with Aquarius, went on with Pisces, Aries and Taurus and this post is all about Gemini. As far as I read, the gemini natives are sociable, sensible and quite adaptive.



Gemeni (22 mai - 21 iunie)
Culorile zodiei Gemeni: albastru, galben
Pietre pretioase caracteristice pentru zodia Gemeni: agata, acvamarin
Metale caracteristice pentru zodia Gemeni: mercur
Ziua cea mai favorabila pentru zodia Gemeni: miercuri

Principalele calitati ale zodiei Gemeni: excelente capacitati de comunicare, agilitate mentala, capacitate de a învata rapid
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Gemeni: comunicarea
Defecte ale nativului din zodia Gemeni: superficialitate, bârfa, exprimare neglijenta cu care poate jigni, utilizarea cuvintelor pentru a dezinforma sau a induce în eroare

Gemini (22nd May - 21st June) 

Gemini colors: blue, yellow
Gems of Gemini: agate, aquamarine

Metals of Gemini: Mercury
Best day of the Gemini zodiac signWednesdayVirtues of the Gemini zodiac sign: excellent communication skills, mental agility, ability to learn quickly
Deepest need of the Gemini: communication
Weaknesses of Gemini: superficiality, gossip, speech that may offend, use words to misinform or mislead

Pentru look-ul ăsta m-am folosit de culori precum albastru acvamarin, galben, gri și mov. Rezultatul, îl vedeți mai jos:
For this look I used colours like aquamarine blue, yellow, grey and purple. The result can be seen below:















Am folosit următoarele:/ For this look I used the following products:
-Affinitone foundation from Maybeline
- Oriflame studio artist concealer
- MeNow Blush
-Elf cool Bronzer
-Pudra  Isabelle Dupont
-Oriflame Eyebrow Kit
-Elf eyelid primer
-Elf cream eyeshadow (purple)
-Avon Supershock gel eyeliner (black)
-Oriflame Kohl pencil (nude)
-Elis Faas Milky Lips (L201)
- Fraulein 38 Candies of wonderland palette.



Și pentru că am vorbit de Gemeni, iar azi e 1 aprilie, vă prezint sora mea geamană :))
And because we talked about gemeni (Twins) and today is the 1st of april, I present to you my twin sister :))

until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Nu stiu de ce as fi vazut zodia asta albastra, chiar nu stiu! :)) Dar imi place look-ul tau, f nice :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce primavaratic e machiajul! As fi optat in locul tau pentru un ruj mai nude.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu alta ocazie si eu as fi optat pentru ceva mai nude. Acum insa sunt absoult indragostita de rosul asta :)) nu stiu de ce. Merci de feedback :*

    RăspundețiȘtergere
  4. place la Mirela :D eu tot pt un ruj mai nude as fi optat, daaar felicitari pt curaj! eu nici in casa nu m-as da cu ruj rosu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Alinaluibrumarel15 august 2012 la 08:07

    ce-am ras la ultima poza! funny!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top