Alverde gel eyeliner review

Azi am trecut printr-un magazin dm (Drogherie Markt) și am dat peste gama lor de produse cosmetice, Alverde. Printre produsele destul de interesante găsite acolo, și deloc scumpe, am găsit un gel eyeliner care îmi cam facea cu ochiul. Trebuie să menționez ca I'm a sucker for eye make-up, întrucât consider că ochii sunt cea mai frumoasă parte "machiabilă". Continuând cu liner-ul...am venit acasă repede, să mă documentez despre el pe net, ca să nu dau banii degeaba, și nu am găsit nici un review în română pentru acest produs....singurele chestii pe care le găseam erau în germană, limbă frumoasă dar întortocheată, pe care eu nu o înțeleg. Așa că m-am gândit să postez eu un review...dar nu aveam blog...rezultatul? încă un blog în marea imensă de bloguri în domeniul frumuseții. Nu o să pretind că știu marea și sarea, pentru că nu e așa. Machiajul pentru mine e un hobby și atât.
Așadar și prin urmare...review:

Liner-ul e disponibil, din câte am văzut eu, în 5 nuanțe (negru mat, negru sidef, mov, verde și maro). Împreună cu tușul am cumpărat și o pensulă pentru tuș, tot de la Alverde, iar cele două m-au costat în jur de 20 de lei.
Tus: + preț accesibil (15 lei parcă).
         + consistență cremoasă.
         + culoare opacă.
         + ușor de aplicat.
         +nu se murdărește ușor.
         + are uscare rapidă.
          - nu este rezistent la apă. [ :( ]
          - are un miros cam înțepător când îl deschizi.

Pensula e drăguțică și ușor de manevrat. Are perișorii subțiri și fini, însă destul de tari încât să confere precizie.

Cam asta e cu tușul ăsta...mai multe probabil voi zice când îl voi folosi mai mult. Până una alta, uite și un swatch, tușul meu fiind în nuanța negru mat:
Din păcate camera mea nu face minuni așa că take what you get. :)

UPDATE: Tușul începe să își piardă proprietățile la 4 luni de la deschidere, iar în a 5a/ a6a lună devine complet inutilizabil. 


Until next time, yours,

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Faci o treaba buna, multora ne sunt de folos astfel de sfaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina multumesc mult! ma bucur sa "aud" (a.k.a. citesc) asta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu m-am apucat de acasta activitate pe aceleasi considerente: o platforma unde pot povesti despre ceea ce mi-a placut si ce nu mi-a placut si poate, cu timpul, cand or fi mai multe persoane interesate, sa cer sugestii referitoare la anumite probleme pe care le intampin.
    Te felicit, m-am apucat de citit blogul tau si nu m-am lasat pana nu am ajuns la ultimul post.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top