Demachiant Bioten review

Plimbandu-ma printre rafturile unui Kaufland, am descoperit o oferta care mi s-a parut interesanta...3 demachiante Bioten cu miere si galbenele (pentru ten uscat/sensibil) cu gramaj de 200 ml la doar 15 lei. Am sunat imediat doua prietene sa vad daca nu le trebuie si lor cate unul pentru ca eu vroiam. Le-am cumparat, le-am impartit si fiecare a plecat cu cate o sticluta :). asta se intampla acum vreo 2 luni. eu aveam un demachiant de la L'oreal si era pe la jumatate. mi-am zis ca nu il folosesc pe cel nou pana nu il termin pe asta. Zis si facut de vreo 2 saptamani am inceput sa folosesc demachiantul Bioten si asta este ce cred despre el:

Pro: - are un miros foarte placut
       - este foarte cremos
       - hidrateaza pielea uscata
Contra: - imi irita ochii (se rosesc, dar roseata dispare rapid)
            - parca aduna restul de machiaj de la ochi in interiorul ochiului [:( ]
            Mentionez ca tenul meu este foarte sensibil, si nu pun orice pe fata, insa am mai folosit prduse bioten si au fost ok.
Pe sticla scrie ca este fara parabeni, ceea ce este bine pentru ca toata lumea se teme de ei.
Descrierea lor: (atat pe site cat si pe produs)
"Laptele Demachiant Bioten cu Miere si Galbenele curata eficient si catifeleaza tenul uscat/sensibil, fara sa-l usuce. Indeparteaza delicat machiajul si impuritatile acumulate pe parcursul zilei, permitand epidermei sa respire. Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar Galbenelele calmeaza eficient iritatiile. astfel, tenul este curatat si hidratat, lasand o sentatie placuta de catifelare."

bottom line: e un produs bun, dar nu il recomand ochilor sensibili. este bun pentru ten dar nu si pentru ochi.
regret ca l-am cumparat? NU
o sa il cumpar din nou? nu prea cred

p.s. produsul meu preferat de la Bioten a fost eliminat din gama permanenta (just my luck). Era o crema pentru conturul ochilor, pe baza de miere, flori de tei si nalba. Avea efecte foarte rapide pentru anticearcane (mi le-a redus la aproape jumate din adancimea initiala in doar cateva zile).
Voi ati incercat Bioten? Este vreun produs care va place in mod deosebit?

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. eu chiar eram curioasa sa incerc demachiant de la bioten dar acum ca am citit review-ul tau sigur n-o sa-l iau pe asta. ci o sa caut pt alt tip de ten pentru ca si eu am aceeasi problema cu ochii.sunt ultra sensibili si ma ustura imediat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda Zelenca iti recomand sa iei in varianta mini ca sa il incerci...sa nu ai surprize ca mine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut gama veche de la Bioten, cand demachiantul pentru ten uscat era cu miere si catina si pot spune ca a fost cel mai bun demachiant pe care l-am avut vreodata.
    Am avut o alergie urata la nivelul pielii si ma manca pielea cand intram in contact cu orice produs cosmetic - incluzand si sapunul - am folosit un sapun natural hipoalergenic, ca nu puteam sa stau nespalata... Si uite ca Biotenul a fost singurul pe care tenul meu l-a tolerat. Nici cu dermatocosmeticele nu m-am impacat in acea perioada...

    RăspundețiȘtergere
  4. @clarra gama veche de la Bioten si mie imi placea...cel mai mult mi-a placut crema gel anticearcan care dadea rezultate minunate, de altfel crema pe care am pomenit-o si in post...mare pacat ca nu le mai au :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am tot din aceasta gama pe cel cu miere si cimbrisor. Ce pot sa zic, parca si mie imi placea mai mult cel vechi, insa nici de asta nu ma plang. Din fericire, eu niciodata nu am probleme cu sensibilitatea ochilor asa ca il folosesc pt toata fata. :D si in rest, majoritatea produselor de la elmiplant imi plac. produse accesibile si bune :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu patesc sa ma irit de la aproape orice la ochi , in rest tenul meu nu este sensibil deloc , si eu stiam de firma Bioten si mi se parea ok :) si mai mult k sigur si demachiantul este doar ca nu ne este de folos noua , celor ce ne iritam la ochi foarte repede:|

    RăspundețiȘtergere

Back
to top