Avon, Oriflame sau mai nou Metropolitans?

Da....le-am încercat pe toate 3...1 și 3 mai mult decât pe 2, dar...
Le voi lua în ordine alfabetică:

1. Avon: am un produs preferat care nu se mai găsește pentru că era ediție limitată acum vreo 3 ani. Noroc că mi-am făcut stoc (fardul din poza e aproape gata...apoi mai am o singură rezervă și apoi gata [ :( ] ). Produsul e un fard mono din gama Color Trend (da..știu că sunt low-end, dar fardul ăsta e uimitor de bun) în nuanța Pink Shell; e un roz cu reflexe aurii (aș pune și un swatch, dar nu se vede deloc în poză...și pe piele e foarte discret, observându-se mai mult reflexele.. de altfel este singura chestie roz care-mi place (detest rozul ca și culoare). În rest, produsele lor nu-mi prea plac...îmi plăcea creionul khol de la Jilian Dempsey, dar nu se ascute prea ușor, iar cel automat adună mai mulți microbi decât cel care se ascute.
2. Metropolitans (now Lady's): Din punctul meu de vedere, nu prea e mare lucru de capul lor. Am încercat un parfum Hypnosis, copie dupa Hypnose de la Lancome, surprinzător chiar seamănă și rezistă cât de cât. Mai am un mascara Isabelle Dupont pe care l-aș arunca la gunoi, dar îl țin just in case și o pudră compactă, tot Isabelle Dupont, care e undeva la mijloc...Ce-mi place la ea e faptul că e destul de mare.
3. Oriflame: Dintre cele trei, prefer Oriflame. De la ei, prefer Giordani (baza de machiaj e genială). fardurile de pleoape nu mă încântă, creme nu prea folosesc...totuși am auzit mulți care le laudă.

until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Yessssss I'm your first follower and hope not the only. Long life to your blog :)
    Thx a lot for following me I'm honored :)
    Take care and hope to read you pretty soon.
    Lots of love
    Liloo
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. thx. wish you the best :D. i just made the blog because i bought that gel liner from my first post and didn't find any review for it so i thought oh what a hell.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi plac rujurile Isabelle Dupond (sper ca am scris bine) si mai am o trusa cu 7 culori de la ei si sunt placut surprinsa...mi se pare ok...Avon-ul il urasc si produsele Oriflame chiar imi plac

    RăspundețiȘtergere
  4. @arrianalovemakeup rujurile nu le-am incercat, insa am ramas foarte dezamagita de mascara pentru ca pensula arata asa de bine...:(

    RăspundețiȘtergere
  5. conteaza atat pensula cat si formula rimelului....incearca sa o folosesti cu alt rimel :)

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie tot oriflame imi pare cel mai bun dintre toate, desi nu am mai folosit de multi ani nici avon nici oriflame as prefera oricand oriflame peste avon.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top