inspired by the sunset

uite ca trece si sesiunea si vine vacantaaa (cu trenu' din Franta). Acum cateva zile ma pregateam pentru un examen practic la fotojurnalism (da...sunt studenta la jurna :D ) si facand poze la tot ce prindeam, cu aparatul meu de 2 bani, am vazut soarele apunand...si era pur si simplu fara raze...o minge de foc pe un cer albastru...bine inteles ca am facut poze, dar fiind zoom-ul foarte mare au puricei...oricum astea-s pozele de inspiratie pentru look-ul ce urmeaza
bine...scuzati crenguta de brad care nu vroia sa se dea la o parte :).
All in all, apusul asta este unic pentru mine, de obicei cerul fiind portocaliu in momentul apusului, sau chiar roz...si nici nu puteai sa te uiti la soare ca te dureau ochii...atunci nu am avut nici o problema uitandu-ma la soare...chiar am stat pe geam pana nu s-a mai vazut deloc.

Din pacate, camera mea e foarte independenta...face poze faine doar cand vrea ea... asa ca imaginile sunt incetosate :( dar m-am chinuit 2 ore sa tot fac poze si n-a vrut..apoi m-am suparat pe ea si am lasat-o balta. deci cum ziceam...my first eye look :)
produsele pe care le-am folosit sunt:
1.fond de ten Maybelline Superstay in nuanta Ivory
2.corector miss sporty so clear concealer in nuanta nr. 02
3.pudra Isabelle Dupont
4. E.L.F.eyelid primer
5.fard de pleoape sub forma de perlute (dar fara eticheta deci nu pot sa va zic ce e)
6.Avon Color Trend mono e/s in Shell Pink (limited edition [:( ] )
7. fard pleoape Oriflame beauty in nuanta urban jungle (partea mov)
8.Fard pleoape mono Catherine Arley in nuanta Apricot
9. Fard pleoape Deborah (pestisorul albastru verzui care in poza pare verde)
10. pt highlight fard pleoape Deborah (chestiuta aia in forma de chilotel dintre pesti care are o culoare mov-alb)
11. tus gel Alverde
12. mascara Extreme lash effect Oriflame

si gata ca e prea lung post-u :))
all the best wishes :D

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. great combo of colors, love it :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. hi hi hi...si eu am trusa dinaia. doar ca a mea e varianta portocalie! o iubesc! e super buna!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. da:X si eu o ador:D are niste culori...doar ca cineva mi-a trantit-o pe jos si s-a rupt :( dar m-am bucurat ca nu s-au spart fardurile :))

    RăspundețiȘtergere
  4. buna u poti foloai gelu tus de la alverde mi lam luat pe negru si nu il pot aplica de loc ... e foarte consistent si nu se intinde se aduna pe pensula si atat pe ochi nu ramane nici macar o urma .. ai patit si tu asa?

    RăspundețiȘtergere
  5. @elena buna. nu am patit asa...al meu are o consistenta aproape lichida si se intinde foarte usor..chiar e de ajuns sa bag pensula o data in gel si sa ma dau pe ambii ochi. daca al tau are o consistenta prea gelatinoasa sau prea solida inseamna ca este aproape uscat, adica nu era sigilat cum trebuie. l-ai cumparat de mult? daca nu, iti sugerez sa te duci inapoi la magazin si sa le explici ce s-a intamplat si poate ai noroc si ti-l schimba. sa-mi spui si mie ce si cum :)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top