First impressions and Review on: Fa NutriSkin Firming Body Lotion

Deși inițial credeam că nu voi putea testa această loțiune până când nu îmi voi scoate ghipsul de pe picior, m-am înșelat! Sunt bucuroasă să raportez că am putut să testez și să îmi formez o impresie destul de solidă despre produs.


First of all, aș dori să menționez faptul că înainte de ghips nu foloseam loțiune de corp on a daily basis, pentru că nu aveam răbdare să mă dau cu ea. Acum însă, datorită faptului că spălatul îl fac mai greu datorită ghipsului, folosesc mai mult șervețele umede și acestea îmi usucă pielea îngrozitor de tare...așa că sunt constrânsă de situație să folosesc loțiunea din greu :))

Despre ea deci:
pe ambalaj scrie că are în componență 7 ingrediente nutritive din care presupun că fac parte și cele 2 meționate - Cafeina și ceaiul verde.


+ miros subtil dar plăcut ( cum ziceam și la începutul campaniei, nu credeam că îmi va plăcea mirosul, pentru că nu îmi place ceaiul dar îmi place)
- 48h moisture? NO WAY, dar acest lucru era cam de așteptat, deci nu mă deranjează atât de tare.
Când mi-a fost schimbat ghipsul și pus unul mai scurt, pielea mea arăta așa:
(scuzați firicelele de păr, nu prea aveam cum să le iau jos sub ghips)

Eu m-am bucurat de hidratare din partea ei în jur de 16-17 ore după care pielea incepea să revină la starea inițială, și trebuia să reaplic. Pielea mea începea să arate așa:
Eu zic că este un improvement major :)

+absorbs quickly - Da...intră în piele foarte rapid și eficient
- no sticky layer - parțial de acord. Până începe să intre în piele e puțin pușin lipicioasă dar după aia e perfect ok.

sincer? mie-mi place loțiunea asta de corp, dar eu nu am așa multă experiență în folosirea loțiunilor de corp, deci termenii mei de comparație pot fi puțin off.

until next time, yours,
Aqua_shell

P.S. Nu uitați de Giveaway-ul oferit de Sigma pe blogul meu, aici

CONVERSATION

2 comentarii:

Back
to top