sunt FAntastică!

Și uite așa am intrat și eu în rând cu lumea și m-am decis să mă înscriu în campania Trender Fa Nutriskin, după ce am văzut campaniile Ivatherm și Gerovital (la care nu știu din ce motiv, am ezitat să mă înscriu).
Azi am primit produsele, după ce ieri intram într-o mică panică, vazând pe Facebook cum toate fetele scriau că produsele au ajuns la ele și la mine nu...bineînțeles m-am gândit că am scris eu greșit adresa sau ceva.
 Ei bine, la mine testarea va fi ceva mai dificilă, sau diferită, pentru că atunci când m-am înscris nu contam pe faptul că o bicicletă eeeeviiil îmi va fractura piciorul..
Așadar în primele săptămâni de testare, nu știu cât de bine vor putea fi evaluate to their full potential, dar după 27 mai (atunci scot ghipsul de pe picior) și până la data limită, dar și după aceasta, le voi testa mai „la sânge”.
Să vă arăt ce am primit:





după cum puteți vedea în imagine, am un Deodorant stick și Loțiunea de corp pentru fermitate, cu ceai verde și cofeină.

Primul lucru când am deschis pachetul, le-am desfăcut să le miros, pentru că la mine, mirosul contează FOARTE mult.  Părere: Daaaa...miros yummmy. Chestia asta mă surprinde pentru că mie nu prea îmi place ceaiul....nici să îl beau dar nici să îl miros, loțiunea asta însă miroase chiar bine.

until next time, yours,
Aqua_shell

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Sa le testezi fericita si cu spor! Sa ne spui si noua cat mai multe despre aceste noi produse. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top