Review on: Săpun Teo Beauy massage Hawaii

DA. Vorbesc de un săpun solid, ieftin și care mie îmi face foarte bine!
Niciodată nu am pus mare accent pe săpunul pe care îl cumpărau al mei. Pur și simplu îi lăsam să cumpere orice săpun vor și îl foloseam și eu. Acum ceva vreme a cumpărat mama un săpun Teo Beauty massage Hawaii care arată așa:

Inițial credeam că este un săpun solid ca oricare altul...dar NU! Este foaaarte blând și hrănitor pentru mâini. Ca ingrediente are:

Tind să cred că glicereina din săpun este cea care are această acțiune mirifică asupra pielii mele.
Din ce am citit aici, înțeleg că extractele de bază snt din papaya și flori de foc( fire flowers)
Mirosul este divin, puternic dar subtil în același timp.
În momentul folosirii săpunul îmi dă senzația unei pieli uleioase, dar în sensul bun al cuvântului. Mai exact,, când mă spăl pe mâini cu acest săpun am senzația că mă dau cu cremă de mâini. După limpezire pielea mea râmăne catifelată și hidratată. Sincer vă spun nu am simțit asemenea hidratare de la nici un alt săpun solid sau lichid.
Partea cea mai bună e că acesta costă maxim 2 lei, deci nu se cheltuiește o avere pe el. 
De atunci am încercat și cealaltă variantă a săpunului, și anume Teo Beauty massage Brazil, dar nu îmi lasă chiar aceeași senzație pe piele, iar mirosul nu îmi place la fel de mult ca acesta. 
Din câte am înțeles ar trebui să fie și în varianta săpun lichid dar nu l-am văzut/încercat deci nu știu.
Oricum, săpunul are 100 g și se găsește la majoritatea magazinelor. 
Eu am rămas încântată de acțiunile acestuia și nu a fost nevoie să insist ca mama să îl recumpere pentru că toată familia e încântată de el. Deci de atunci doar Teo Beauty Massage Hawaii folosim :)

din punctul meu de vedere are nota 10! dacă aveți șansa să îl încercați, let me know dacă are aceeași acțiune și pe pielea voastră!

until next time, yours,
Aqua_shell

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top