Review: Gerovital Tratament antimătreață cu Ichtiol - Ro Only

sursă: Farmec.ro

Nu am avut de când mă știu probleme cu mătreața. Asta până în 2011, când de la un șampon, m-am ales cu o mătreață deasă și „frumoasă”, de care nu am mai putut scăpa. Am încercat șampoanele antimătreață Head&Shoulders, Clear și nimic. Apoi am citit un review la Ștefana care m-a pus pe gânduri. Am mai întrebat în sus și în jos de produsul ăsta și apoi m-am dus și l-am cumpărat.

Ce este?
Este o loțiune tratament antimătreață, produs de Farmec pentru gama Gerovital.
Se recomandă persoanelor cu probleme ale scalpului: mătreaţă, prurit, descuamări cauzate de seboree etc.
Ce face?
 Datorită Ichtiolului care are proprietăţi antifungice şi antiseptice, loţiunea restabileşte echilibrul normal al scalpului şi combate eficient toate problemele aferente apariţiei mătreţii. În plus, loţiunea întăreşte firul de păr, conferă strălucire şi volum părului, stimulează circulaţia sanguină la nivelul pielii capului.
Beneficiile produsului se datorează ingredientelor: Ichtiolul – foarte eficient în calmarea iritaţiilor, pruritului şi descuamărilor scalpului, cu proprietăţi antiseptice recunoscute; Vitaminele A şi E – contribuie la biosinteză keratinei, îmbunătăţesc schimbul de oxigen la nivel celular şi regenerează părul; Uleiul de ricin – întăreşte şi hrăneşte în profunzime firul de păr. 
Pentru mine, nu a fost nicio diferență în firul de păr, dar mătreața a fost redusă semnificativ. La fel și mâncărimile scalpului care mă terorizau zilnic. Volum, nu prea mi-a oferit, ceea ce m-a determinat să combin loțiunea cu un șampon pentru volum.  Am folosit tratamentul timp de 6 săptămâni prin toamna 2011 și m-a rezolvat :)
Acum, am început să simt iar mâncărimi, și văd câteva fire de mătreață prin păr. De asemenea, îmi apar câteva scorțișoare în cap. Am început să îl folosesc iar, și are același efect calmant pe care l-a avut și în primul tratament.

Cum o folosesc?
Produsul este o loţiune bifazică, de aceea este nevoie s-o agiţi bine pentru omogenizare, înainte de utilizare. Loţiunea se aplică la baza firului de păr cu ajutorul unui tampon de vată şi se lasă să acţioneze 3-4 ore. Spală pe urmă cuGerovital Plant – Şampon antimătreaţă cu ichtiol pentru rezultate optime.
Eu o aplic cu dischete demachiante, după ce o agit bine. Las loțiunea să acționeze mai bine de 4 ore, pentru că problema mea cu mătreața este destul de urâtă. După ce trec cele 4 ore, mă spăl pe cap cu un șampon pentru volum, și nu cu șamponul complementar de la Gerovital. (Momentan folosesc Pantene Pro-V Aqua Light). Spăl părul de două ori datorită faptului că acest produs este uleios și îmi lasă senzația unui păr uns.

Ce nu îmi place?

În mare parte, nu îmi place mirosul și faptul că timpul de acționare este atât de lung. Dar datorită beneficiilor aduse scalpului meu, sunt dispusă să trec cu vederea peste aceste două neplăceri.

Pentru mine, acest produs a avut rezultate pe care nu le-a mai avut niciun produs antimătreață, și sunt mândră de faptul că e un produs românesc și cu un preț acceptabil. Îl găsiți în magazine și farmacii la aproximativ 20 lei sau pe site-ul Farmec la 17 lei.

Datorită faptului că acest produs este un tratament  se recomandă ca acesta să nu fie utilizat pe o perioadă mai lungă decât 2 luni de zile.

Until next time, yours,

**Acest produs a fost cumpărat de mine pentru uz personal. Părerile regăsite în acest articol sunt păreri subiective, bazate pe experiența mea cu acest produs și pot să nu coincidă cu alte păreri. 

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Si iubitul meu a folosit acest produs si a fost multumit de el

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite cine-a inviat! :)) 
    Ma tenta si pe mine la un moment dat produsul asta, dar ca sa stau atata cu el in cap...am zis pas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de timp a trecut de cand nu ai mai postat ...
    Prietena mea a scapat de matreata cu un sampon de la farmacie...era un tratament, cam scump ce i drept si nu ii ajungea decat pt 3-4 spalari...

    RăspundețiȘtergere
  4. da :D am inviaaaat :)) sper sa pot sa ma tin de treaba si in sesiune.. *puppy eyes*

    RăspundețiȘtergere
  5. intr-adevar a trecut ceva timp. abia asteptam sa am putin timp liber sa pot scrie!
    Mie lotiunea asta mi-a facut foarte mult bine :D tot asa ajunge..la vreo 4 aplicari.

    RăspundețiȘtergere
  6. hi hun, i'm having a hard time to locate your english translator.. that's why i can't comment on your posts >< btw, about your question on NYX, yes they can ship internationally hun! you can message them on twitter or facebook anytime. the seller/owner is online all the time! Happy SHopping!

    RăspundețiȘtergere

Back
to top