Last drop of November

A trecut și luna Noiembrie și din nou trebuie să mă „mândresc” cu ce produse am terminat. Nu o lungesc cu vorbe și vă zic că încă 3 produse s-au despățit de mine, 2 dintre ele deja fiind în coșul de gunoi. O să înțelegeți de ce 2 și nu toate trei mai jos.


November is gone and it's that time again, when I have to show you what products I finished now. I will not turn this into a long post, so I'll just tell you that I've finished 3 products this month, 2 of which are already in the trash can. Why only 2 you'll ask. Why not the 3 of them? you'll see below.

  • Balea byphasic makeup remover




M-a servit de câte ori am avut nevoie de el, a fost singurul care a șters aproape de tot tușul cariocă de la Essence și s-a consumat destul de greu. Mi-a plăcut! În momentul de față am trecut pe demachiantul bifazic de la Boots No. 7, iar după ce îl termin pe acesta voi încerca și bifazicul de la Farmec, că tare lăudat mai e!


It served me faithfully every time I needed it, it was the only one who could remove almost completely my Essence Eyeliner pen and it lasted for a decent amount of time. I loved it! Right now I am using the byphasic eye makeup remover from Boots No. 7 and after that I'll give the one from Farmec a try, because everyone keeps praising it!




  • Oxygen Boost Brown Algae day cream by Oriflame

Poate o să vi se pară ciudat, însă mie crema asta mi-a făcut bine, deși am antecedente urâte cu una dintre cremele Oriflame. Are o textură de gel și intră foarte ușor în piele, lăsându-mi o senzație de răcorire pe piele. Nu știu dacă o voi recumpăra, având în vedere cât îmi place să testez, dar poate mă voi întoarce la ea odată. Acum folosesc Bioliv de la Cosmetic Plant pe care am primit-o în goodie bag-ul de la întâlnirea cu bloggerițele!

It might seem weird that this cream has done my skin good, considering I had very ugly allergies on one of the Oriflame face creams, but it has! It's texture is light, almost gel like and it sinks into the skin really fast, leaving me with a refreshed feeling of moisture. I don't know if I will repurchase it considering my passion for testing new products, but I might one day go back to it! In the mean time I've replaced it with Cosmetic Plant's Bioliv, which I got in the goodie bag from the bloggers meeting!
  • Matte brown from the Fraulein 38's 96 color palette
Era perfect pentru pliul pleoapei! Mai aveam foarte puțin din el și-am scăpat paleta din mână...s-a dus!Noroc că am la îndemână paletuța Undressed de la MUA

It was the perfect matte brown for my crease. I had just a little more of it and then I dropped the palette and it was gone! Luckily I have my Undressed palette from Mua to replace it!





Voi ce ați terminat în Noiembrie?
What did you finish up in November?

until next time, yours,

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Si eu sunt fana a bifazicului Balea, chiar nu credeam ca poate fi atat de eficient. :)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-am minunat de eficacitatea lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e ciuda cand citesc la alte fete cat de multumite sunt de bifazicul de la Balea...Asta pentru ca mie nu mi s-a potrivit deloc. Mi s-au umflat ochii de la el in ultimul hal. Si tare bine mi-ar fi fost daca mi se potrivea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :( si de la alte bifazice esti la fel? n-ai incercat Farmec sau Boots? sau mai stiu eu ce mai este in materie de bifazice?

    RăspundețiȘtergere
  5. Din fericire nu e asa grava situatia :) Bifazicele de la Farmec si de la Yves Rocher mi se potrivesc foarte bine, Boots nu am incercat. Dar mi-ar fi placut sa imi mearga bine cu cel de la Balea pentru ca mi se pare foarte convenabil pretul.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top