Beauty Mail: Rouge Boutique is open for business!

Înainte de sărbătorile de iarnă, vă arătam o cutie mare și roșie ce conținea niște produse Trind pentru unghii și o rodie.

 Nu am apucat să vă povestesc despre ele pentru că am plecat în Spania pentru studii, dar am să mă revanșez eu în săptămânile ce urmează.  Ei bine, atunci se anunța lansarea unui nou magazin online, care să ne ajute să procurăm produse Trind pentru îngrijirea unghiilor.
Aproape jumătate de an mai târziu, întoarsă acasă, mă trezesc cu un curier în ușă, ținând o punguță întinsă spre mine. În pungă o conservă notată Rouge Boutique. Ce interesant! Eram tare curioasă ce e înăuntru așa că am desfăcut-o repejor, ca să descopăr un tratament pentru albirea unghiilor și o ojă galbenă minunată de la Trind! 
Acea „conservă” anunța defapt deschiderea magazinului Rouge Boutique! Acum eu vă dau vestea mai departe și vă trimit cu drag pe Rouge-boutique.ro că taaare faine-s produsele Trind! Pe cuvânt! Descoperiți acolo de la oje colorate la tratamente și instrumente pentru manichiură marca Trind! Eu deja știu ce-mi comand! Voi? 

Until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Hi hi..am ghicit cat de cat ce contine conserva misterioasa. Sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe! ti-am si spus ca esti foarte aproape! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere pana la ultimul strop.
    Eu le iubesc! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu drag.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. La fel iti doresc si eu tie Dee scumpa! :* Si mie imi plac mult! ♥

    RăspundețiȘtergere

Back
to top