Happy Bloggaversary! Câștigă una din două loțiuni micelare Bioderma!

Ieri, All Made Up a făcut 4 ani de blogging! V-am promis că vom sărbători, însă din cauza ultimului examen aici în Spania, nu am ajuns acasa în timp util să putem sărbători cum trebuie. De aceea, am mutat sărbătoarea pe azi!
Vreau să vă mulțumesc celor ce ați rămas alături de mine chiar și în ultimele luni când eu nu am prea fost alături de voi, să vă mulțumesc pentru răbdare și pentru susținere. Vreau să vă și cunosc mai bine! De aceea am chicotit cu Bioderma și-am pus la cale un mic concurs ca să vă cunoaștem!

Tot ce trebuie să faci înainte să fii înscrisă e să respecți regulamentul și să completezi formularul de mai jos! Vă urez baftă și abia aștept să vă cunosc mai bine!

Regulament:


  • Prin participarea la acest concurs ești de acord cu toți termenii și condițiile impuse de All Made Up și Bioderma.
  • Poți participa la acest concurs dacă ai peste 18 ani sau ai acordul păriților/tutorilor. 
  • Pentru a participa trebuie să fii rezident în România sau să ai o adresă de expediere în România. 
  • Poți participa o singură dată. Înscrierea frauduloasă (fie mai multe înscrieri, fie mai multe profiluri) duce la descalificare. 
  • Perioada de participare: 5 iunie - 20 iunie 2014.
  • Cele două câștigătoare vor fi anunțate până la sfârșitul lunii iunie 2014.




Until next time, yours,

CONVERSATION

6 comentarii:

Back
to top