Produse Preferate - Noiembrie 2017



Cât de repede trec e timpul. N-am mai făcut un articol cu produsele preferate din luna mai. Dar, cum în ultima vreme am încercat foarte multe produse noi, e cazul să-ți împărtășesc și ție câteva informații despre cele care mi-au stârnit interesul în luna Noiembrie și care m-au făcut să le aleg, în defavoarea altor produse pe care le dețin. Iată, deci, care sunt acestea!

Iluminatorul Becca




Acesta este o miniatură, iar eu l-am cumpărat din Sephora la finalul verii. N-am prea apucat să mă joc cu el până recent, când m-am îndrăgostit de nuanța caldă de lumină pe care o reflectă pe ten. Are o textură super fină și un subton auriu destul de subtil. E, din punctul meu de vedere, o opțiune foarte bună pentru un highlighter de zi cu zi, pe care poți să-l porți fără să orbești pe nimeni in the process. 
Varianta mini pe care am luat-o eu a costat vreo 87 lei și a venit cu un mini liquid highlighter, pe care iubesc să-l folosesc pe puntea nasului, înainte de fond de ten. 

Paleta de farduri She, Fem Rosa Karrueche x Colour Pop




Frumusețea asta de paletă mi-a deschis apetitul pentru paletele ColourPop. Am achiziționat-o direct de pe site-ul lor, cu $16 + taxe vamale, dar nu regret. Este mai mică decât mă așteptam, însă are 12 pastile de fard, suficient de mari încât să poată fi folosite o perioadă bună. Nu îți zic prea multe despre ea, pentru că vreau să-i dedic un articol separat, dar îți spun că am iubit selecția de culori pentru ultima lună de toamnă. 

Paleta Infaillible Blush Paint, L'Oreal




Paleta Infaillable Blush Paint primită în timpul Școlii de Beauty Vlogging și a devenit rapid unul dintre produsele mele preferate de la L'Oreal. Îmi place că are o varietate lejeră de nuanțe de blush și că acestea au o textură fină și o pigmentație bună. De fapt, am făcut chiar și un tutorial de machiaj în care am folosit blush-ul portocaliu (Indian Cruise) pe post de fard de pleoape.

Ruj lichid Mattix, Cupio




Cupio really stepped up their makeup game! Nu pot decât să mă bucur pentru că iubesc să descopăr produse mișto. Rujurile Mattix sunt tare catifelate, cu textură mată, dar fără să usuce buzele. Am două nuanțe despre care vreau să-ți povestesc mai în detaliu, însă, până atunci, îți spun că preferata mea e Girls Night Out - un maro vișiniu superb. 

Concealer Eye Eraser, Maybelline



Ultimul produs preferat din luna Noiembrie n-ar trebui să surprindă pe nimeni. Nu știu pe cineva care să fi încercat concealerul Eye Eraser de la Maybelline și să zică că nu i-a plăcut. De fapt, e unul dintre cele mai mișto produse drugstore ever! Are o acoperire atât de bună, iar prețul nu îți va face o gaură în buget. Vine în trei nuanțe, iar eu folosesc nuanța Light. Îmi place că își păstrează intensitatea (și deci puterea de acoperire) pe parcursul zilei, așa că n-am nevoie de touch-ups. 

Cam atât din partea mea. Tu ce produse ai iubit luna trecută?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top