2017 Wrap Up


O dată cu încheierea anului se cuvine și o recapitulare a acestuia, cu bune și rele, nu-i așa? Prin urmare, te invit să citești cum m-a marcat pe mine anul ce tocmai a trecut, ce-am lăsat în urma mea, ce-am realizat și ce m-așteaptă în 2018. 

#BBMCluj

În 2017 am organizat trei evenimente marca BBM Cluj - evenimentul principal (BBM Cluj 6), un Summer Party și un Christmas Party. Ne-am bucurat de mult sprijin din partea partenerilor și invitaților, dar și de laude din partea celor care au participat. 


Ne-am bucurat de primul nostru BBM Summer Party, care a avut mai mult succes decât ne-am fi așteptat. În 10 iunie am petrecut o zi de pomină cu limonadă, dulciuri și aperitive absolut delicioase!


În 4 noiembrie, am bătut în cuie ediția cu numărul 6 a BBM Cluj, într-o locație nouă, alături de oameni noi și prieteni vechi. 


Nu în ultimul rând, în 15 decembrie, am sărbătorit pentru prima dată împreună venirea sărbătorilor de iarnă la primul BBM Christmas Party

Dorințe îndeplinite



Cât despre mine, în 2017 mi-am îndeplinit 2 dorințe super importante - una pe plan personal și cealaltă pe plan „blogfesional” - mi-am luat permisul de conducere în data de 13 septembrie, iar în luna octombrie am participat la Școala de Beauty Vlogging by L'Oreal Paris. Am petrecut un weekend în București alături de oameni super mișto! 

Good and bad stuff



Printre bune și rele, în 2017 am schimbat jobul cu unul mai bun, dar mi-am pierdut tatăl în aceeași zi. 
N-am să detaliez partea negativă. Partea bună e ca am dat de niște oameni super mișto la noul job, care mi-au devenit dragi super rapid, dar și de Jackie și Oscar, doi Westie care au fost terapie curată.

In the end, 2017 m-a ajutat, cu bune și rele să cresc, să devin o variantă mai bună a mea și să gândesc mai bine deciziile pe care le iau. 

La un prim gând, aș fi vrut ca 2017 să nu se întâmple, dar dacă mă uit mai atent, au fost și câteva momente frumoase. Acum e vremea să privesc înainte. Anul acesta, în schimb, nu mi-am pus rezoluții. Mi-am pus obiective, și-am stabilit care sunt pașii pe care urmează să îi fac ca să ajung acolo. Nu mai las nimic pe urma norocului. 

Tu ce-ai lăsat în urmă? Ce-ți dorești de la noul an?

Until next time, yours,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top