Birthday haul!


Cu toate că ziua mea a fost acum 2 săptămâni, n-am avut timpul necesar pentru a face poze pentru ceea ce am primit. Inițial nici nu eram sigură că sunteți interesate să vedeți cadourile mele, pentru că multe dintre ele nu sunt cosmetice. Înainte să trec la fapte, vreau să vă mai spun că nu am primit foarte multe cadouri palpabile anul acesta din partea altora, însă m-am răsfățat eu un pic și mi-am făcut și singură niște cadouri. :))
Even though  my birthday was two weeks ago, I didn't have the time to take pictures of what I got. Initially I wasn't sure if you are interested yo see my gifts, especially since there aren't many cosmetics involved. Before I show you what I got, I want to say that I didn't get too many touchable gifts this year, however I pampered myself a little and bought myself some gifts :))

This is what I got from others:

O trusă de 2 blush-uri și două pudre (care mie mi se par mai mult iluminatoare, datorită faptului că au particule de sclipici în ele) de la MeNow cosmetics. N-am auzit de firma asta până acum..însă îmi place la nebunie culoarea blushului de sus (nuanța mai închisă).
A palette with 2 blushes and two illuminating powders from MeNow cosmetics. I have never heard of this brand so far but I really love the dark colored blush. 
Swatches:



O nouă geantă pentru laptop/A new laptop bag:

Prietenele mele cele mai bune au fost ceva mai inventive și mi-au făcut acest „borcănel al amintirilor” în care au lipit poze cu noi ♥ / My besties were a little creative and made me this „memories jar” where they put pictures of us ♥
O pereche de cercei cu sfere :D / A pair of long danlgy earrings :D
 Și un mini trepied, ca să îmi fie mai ușor să fac pozele pentru blog :))/ and a mini tripod, so it's easier to take pics for the blog :))
Pe lângă astea, m-am mai cadorisit eu cu: / I also bought myself gifts:
-Oriflame dangly earrings
- o pereche de botine/ a pair of low boots

 - o bluziță tricotată / a knitted blouse
 - un top Stradivarius/ A top from Stradivarius
- o bluză de la Bershka / A blouse from Bershka
- un top tot de la Bershka / Another top from Bershka
- o pereche de cizme de primăvară / a pair of long boots for spring time
Și de la ELF mi-am luat un ruj în nuanța Nostalgic și un primer de rezervă :D
And from ELF I bought a lipstick in Nostalgic and a backup eye primer.



De ziua mea am petrecut îmbrăcată cu topul în dungi albastre și negre și am purtat botinele și cerceii de la Oriflame. Machiajul a fost tot cu albastru și mi-a plăcut foarte mult. Promit să îl reproduc zilele astea să vi-l arăt mai bine :D până atunci vă pot arăta așa doar:
On my birthday party I was wearing the blue striped top from Bershka, the low boots and the Oriflame earrings. My makeup was blue and I really loved wearing it. I promise to redo it these days so you can see it better :) until then, this is all I can show you:



Hope you enjoyed!

until next time, yours,




CONVERSATION

16 comentarii:

  1. La multi ani! :*

    Sa folosesti/porti cu drag toate lucrusoarele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani cu intarziere! si imi place si mie blushul ala mai dark <3 (pe langa alte chestii din postare :)) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Ambele perechi de cercei imi plac in mod deosebit :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru urare :* o sa va arat un swatch cat de curand si pe buze :D doar sa treaca un cosulet ce s-a gandit sa apara fix langa buze :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunshine_sunshine15 august 2012 la 08:06

    La multi ani cu intarziere:"> !!! :*:*
    Imi place tot ce ai primit, inclusiv ce ai "primit" de la tine:X 
    Sa le porti/folosesti sanatoasa:*
    PS: Sper sa ne arati un swatch pe buze al rujului Elf. Arata demential pe mana!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci scumpa :** cerceii aia ii port in fiecare zi de cand i-am luat :)) nu ma pot desparti de ei :))). Trepiedul nu mi l-am luat eu dar pe bonul de garantie scrie ca e din Auchan si ca a costat 21.99 lei :D are 15 cm inaltime si picioarele sunt telescopice :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cerceii de la Oriflame sunt mortali!! Si hainutele sunt super! si Botinele! si blush-ul!! Si de unde ti-ai luat trepiedul? si cu cat?

    Sa le folosesti/porti cu placere :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce de "cadoaie" foarte dracute toate :X Sa le porti/folosesti sanatoiasa:*

    RăspundețiȘtergere
  9. nicoleta ciocoiu15 august 2012 la 08:06

    multe cadouri frumoase ai primit  sa le porti sanatoasa si sa le folosesti cu placere .botinele  imi plac la nebunie .

    RăspundețiȘtergere

Back
to top