Last drop of August

E a treia lună în care încerc să fac această rubrică și îmi dau seama cât de greu e defapt să mențin activă rubrica, cu toate că e o postare lunară. Îmi e foarte greu să termin produse, deși intenționez să folosesc cât mai multe pentru că multe dintre ele se apropie de încheierea termenului de valabilitate. În august am terminat încă două consumabile, pe care le-am recumpărat fără să stau pe gânduri, acestea aflându-se și printre preferatele mele.

This is the third month I am trying to keep this type of post up and I realized just how difficult it is to do so, since it is very hard for me to finish products, even though I am trying to, because a lot of them are getting close to expiring. In the month of August I finished 2 products which I repurchased in a heartbeat, because they are among my all time favourites. 

  • Ebelin nail polish remover

Prima sticluță de dizolvant pentru unghii cu acetonă Ebelin (marcă DM) pe care am terminat-o dar cu siguranță nu ultima. Am descoperit-o destul de recent și îmi place că nu are mirosul îngrozitor de acetonă, curăță oja de pe unghii rapid și nu usucă pielea din jurul unghiilor. De asemenea prețul (3,5 lei) este foarte avantajos pentru cei 125 ml de produs primit. Deja folosesc a doua sticluță și sunt convinsă că voi recumpăra și a 3a oară acest dizolvant.

The first bottle of nail polish remover with acetine Ebelin (DM brand) that I have finished but certainly not the last one. I discovered it pretty recently and I like that it doesn't have that awful acetone smell, it cleans nail polish fairly quickly and it doesn't dry out the skin around my nails. Also, the price (~$1) is super advantageous for the 125 ml you get. I am already using the second bottle of this and I am sure there will also be a third bottle.



  • Elf Eyelid primer


Primerul de la ELF e un produs pe care îl regăsiți de foarte mult timp printre preferatele mele. Cred că am terminat acum cel de-al patrulea sau al cincilea tub. Bineînțeles că l-am recumpărat și urmează să încep să îl folosesc pe cel nou. Până una alta vreau să deschid tubul să vad dacă pot muta produsul rămas pe perete în tubulețul cel nou. Îmi place că are un preț accesibil (9 lei) și pe pleoapele mele își face treaba perfect.   

The ELF primer is a product that you have seen lots of times on my blog. I must have finished around 4 or 5 tubes of this by now. Of course I repurchased it and I am about to start using the new tube. However I want to first open un this old one and try to save some product that may be stuck on the sides and move it into the new tube. I like it because it is cheap ($1 in the USA) and it does a perfect job of keeping the eyeshadow in place on my eyelids.  

Ce ați terminat voi luna asta?
What did you finish this month?

until next time, yours,

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. de derminat nu am terminat nimic..insa si mie imi plac aceste produse...primerul elf este preferatul meu...si acetona la fel!
    http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. cherry queen dee31 august 2012 la 18:52

    nu prea am terminat multe luna asta... doar o sticlutza de acetona... si cam atat.. :D
    http://cherryqueendee.blogspot.ro
    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am terminat acum cateva saptamni o sticluta de dizolvant Ebelin si acum sunt la a doua; si mie imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top