August's Favourites

Când a trecut luna August? Vara asta a trecut de parcă nici n-a fost :( În luna August n-am folosit prea multe produse cosmetice datorită căldurii, însă atunci când purtam, aceste produse au fost cele spre care am întins mâna:
When did August end? This summer went by like it was a dream :( In August I didn't use too many products because of the heat, but when I wore makeup, these were the products I reached for:



  • Chanel Travel makeup palette (fly high) 


Am început să folosesc paleta asta din ce în ce mai des, și îmi pare rău că m-am îndrăgostit iremediabil de blush-ul din ea și de rujulețul roz :( o sa mor de tristețe când mi se vor termina. Până atunci, o sa mă bucur în continuare de ele totuși. La urma urmei sunt produse consumabile!

I started using this palette more often and I am sorry to say I have fallen irremediably in love with the blush and the pink lipstick :( I will die of sadness when I hit pan on them. Until then, I will enjoy them again and again. In the end they are products that need to be consumed!


  • Essence eyeshadow mono (Get ready!)
Ador maroul ăsta pentru irizațiile aurii care de-abia se văd în poză. Când aveam „poftă” de puțin machiaj puneam imediat puțin Get Ready! în pliu și ceva apropiat de culoarea pielii mele pe pleoapă și eram gata :D

I love this brown eyeshadow for the golden reflexes which you can barely see in the picture on the left. When I wanted to have a little makeup on I would put a bit of this eyeshadow in the crease and a nude color on my lid and I was done :D

  • Max Factor creme puff powder (Translucent)
N-am prea folosit fond de ten în August, din cauza căldurii, dar pentru a evita excesul de sebum pe față am folosit aproape religios pudra Max Factor Creme Puff. M-a ajutat să nu arăt ca ieșită de la saună când mergeam pe stradă :))

I didn't use foundation in August, because of the heat, but in order to avoid too much sebum on my face I used almost religiously the Max Factor Creme Puff powder. It helped me not look like I just came out of a sauna when I was walking on the street :))

  • Essence kohl pencil (feel the eclipse) 
Deși l-am cumpărat spre finalul lunii, acest creion are o textură atât de faină încât a urcat rapid în preferatele mele. Apoi l-am ascuțit și s-a rupt lemnul creionului, așa că intenționez să topesc creionul ca să îl pot folosi liniștită. 

Even though I bought this pencil towards the end of the month, it has such a soft texture that it quickly went up to my favourites. Then I sharpened it and the wooden part of the pencil split in two :( so I intend to melt it so that I am able to use it again. 

  • Oriflame kohl pencil (nude)
V-am mai povestit de creionul ăsta aici și aici. Încă îl iubesc și cred că în Septembrie va trece la postările Last Drop of the month! :))

I wrote about this pencil before here and here. I still love it and I think it will move to the Last Drop of the month type of posts in September :))





  • Maybelline XXL Pro volume waterpoof mascara
Același rimel pe care vi l-am prezentat și în preferatele din Iulie. Consider că e perfect pentru lunile de vară când ai nevoie de produse rezistente la apă. 

It is the same mascara I had in my July favourites. I think it is perfect for the summer months when you need waterproof products.




  • Revlon Colorstay Ultimate Liquid Lipstick
Rujul ăsta lichid e fenomenal! urmează să vă arăt și vouă într-o demonstrație cât e de rezistent pe buze. Până atunci, el rămâne alegerea mea oricând trebuie să arăt bine și știu că nu am timp să reaplic produse de buze. 

This liquid lipstick is phenomenal! I am preparing a little demonstration for you to see just how long lasting this is. Until then this is my choice whenever I need to look good and I know I don't have time to reaply throughout the day. 
  • Essence XXXL Nudes Lipgloss (nude kiss)
Ultimul favorit pe luna August e lipgloss-ul de la Essence. Îl foloseam aproape zilnic pentru că îmi place cum se simte pe buzele mele. Conferă un finish glossy buzelor. 

The last favourite product of August is the Essence Lipgloss.  I used this almost daily because I love the way it feels on my lips. It also gives a nice glossy finish to the lips :)




Sper că v-au plăcut favoritele mele. Voi ce ați preferat luna trecută?
I hope you enjoyed my favourites. What did you prefer last month?

until next time, yours, 

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. iulia b. (www.iuliabadita.ro)4 septembrie 2012 la 14:14

    Trebuie sa am si eu acel creion nude :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie pudra Creme Puff mi s-a parut oribila,nu mi-a priit deloc,oxida pe fata imediat :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, cum reusesti sa folosesti rimel cu 2 capete? :| Si iti arata bine genele, nu par incarcate.. Nu stiu cum de reusesti, eu mai rau le fac daca imi cumpr un rimel cu 2 capete :(

    RăspundețiȘtergere
  4. ma crezi ca nu stiu? e singurul rimel cu 2 caete care imi face gene faine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. huge like pt blushul de la Chanel

    RăspundețiȘtergere

Back
to top