Last drop of June!

A trecut iunie pe neobservate şi aşa am ajuns să vă arăt în rubrica "Last Drop" o premieră pentru mine. Ca să înţelegeţi mai bine, hai să vă arăt care sunt produsele pe care le-am terminat în iunie.
June has passed by so fast and now I am showing you here in the "Last Drop" a premiere for me. Let me show you what products I actually finished in June, so that you understand what I am talking about.

  • Avon Lavender Body Souffle 
După cum vă ziceam, e o premieră în postarea de luna asta şi se referă la crema de corp cu levănţică de la Avon. Am mai menţionat pe blog că nu sunt consistentă în folosirea produselor pentru corp. Aşadar, deşi am vreo 7 loţiuni, creme şi unturi de corp, niciunul nu a fost cumpărat de mine. Mai mult, când încep o loţiune de corp, întotdeauna ajunge la gunoi aproape plină. Asta pentru că o deschid, o folosesc un pic (când îmi aduc aminte) apoi uit şi-mi dau seama că a trecut termenul de valabilitate al produsului deschis. Ei bine, aici intervine premiera! V-aţi prins nu? Cu mare mândrie anunţ că am terminat pentru prima dată o cremă de corp. O primisem acum vreo 2 ani însă am desfăcut-o abia prin septembrie anul trecut. E mult timp, ştiu, dar partea bună e că am terminat-o înaintea expirării termenului de valabilitate. Mi-a plăcut că avea acele mărgeluţe prin ea, ca şi cum ar fi exfoliant, însă acele mărgeluţe se spărgeau şi eliberau mirosul de levănţică care-mi place mie atât de mult. Cred că de-asta am şi folosit-o intensiv, pentru că era ceva altfel. De-acum mi-am propus ca peste câteva luni să vă arăt un alt ambalaj de cremă gol. 
Like I was saying, this is a premiere for me and I am talking about the lavender body cream by Avon. I previously mentioned on the blog that I am not consistent with using body products. So, even though I have about 7 body lotions, creams and butters, none of them were purchased by me. Moreover, whenever I start using a body lotion it ends up in the trashcan almost full. This happens because I open it up, I use it a little (when I remember to) then I forget and I realize that the validity period has passed and the product expired. Well, here's the premiere! Did you catch on? I proudly announce that I have finished up a body cream for the first time.  I got this about two years ago but I only opened it around September last year.  It's a lot of time, I know, but I did finish it in the end, before it expired. I loved the fact that it had those beads in it, that made it look like a scrub instead of a cream but the beads would pop and release the lavender scent I love so much.  I think this is why I used it intensively, because it was different. Still, I proposed to myself that in a few months' time I would show you a different empty container of body lotion/cream. 
  • Essence Like a million miles away EDT
Luna trecută se afla printre favorite şi fiind aşa mic, l-am terminat foarte repede. Am fost însă foarte fericită să aflu că nu este ediţie limitată şi că îl pot găsi şi cumpăra din nou ♥ I will do that!
Last month it was among my favourites and being so tiny, I finished it quickly. Yet I was pleased to find out that it wasn't limited edition as I thought and that I can repurchase it ♥ I will do that! 
Voi ce aţi terminat în iunie?
What did you finish up in June? 

Until next time, yours,


CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Acuma ca intrebi.. :-)) imi dau seama ca in afara de un gel de dus nu cred ca am terminat nimic in luna iunie :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi plac foarte mult postarile astea, dar n-am rabdaresa stang recipientele.


    eu cred ca numai anul asta am terminat vreo 3-4 lotiunei de corp si inca 3 sunt pe final :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu strang recipiente :D le pozez cand se termina si le arunc. Practic, strang poze cu recipiente :))

    RăspundețiȘtergere

Back
to top