blog award part II

am primit 3 blog awards de la Michellinne unul dintre cele trei fiind Happy101 pentru care o sa o includ in postul anterior :) celelalte doua sunt "I <3 your blog" si "I love to read your blog".
ii multumesc mult, mai ales datorita faptului ca atunci cand m-am apucat de scris pe blog nu ma asteptam sa adun vreun cititor..sunt fericita pentru ca s-a intamplat exact ce nu ma asteptam.

pentru ca la ultimul blog award nu am dat nume ci l-am oferit mai tuturor, aici o sa enumar si eu cateva bloguri cu toate ca e posibil ca toate sa mai fi primit odata aceste premii.
here we go:

1. Michellinne 
2. Anda Zelenca
3. Iguanitza
4. Annya
5. Lauren
6. Arriana
7. Special K
8. Sadie
9. Emma - care desi e la inceput, eu spun ca merita
10-15. il ofer din nou, tuturor celor care au curajul sa faca un blog si sa treaca peste eventualii troli care dau comentarii nasty numai de dragul de a fi nasty.
multumesc din nou :)

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Multumesc de premiu :*
    si asa e, e intr-adevar de apreciat curajul unora de a-si posta gandurile, lookurile, outfiturile & co pe propriul blog, pentru ca pana la urma se auto-expun criticii. Merita "cu varf si indesat" (exprimare?!) blog awardurile astea :*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top