Sand in my eyes....

dupa o vara in care am muncit pe rupte nesimtind oboseala, cred ca in sfarsit oboseala se face simtita. I may have the sleeping desease :). nu ca asta m-ar deranja dar totusi, ochii mei simt ca au grauncioare de nisip care nu reusesc sa se dizolve. Asta ma cam face sa nu am chef de machiat, dar cand totusi trebuie sa ies din casa...mi-e cam musai, ca sa zic asa, so mi-am luat pensulele si fardurile care inspira exact ceea ce simt...nisip in ochi. Nu, nu ma refer la farduri dure, aspre, cu aspect de nisip ci la culorile care ma duc cu gandul la nisipul din desert, nisipul de la apusul soarelui, cel de o culoare mai portocalie, mai intensa.
Iata ce a iesit:

din pacate aparatul meu nu a surprins culorile asa intense cum erau pe pleoapa mea, dar asta e...ma multumesc cu ce imi iese pana imi va iesi mai bine :)
produsele folosite sunt:

1. concealer So clear  de la Miss Sporty
2. primer elf
3. fard auriu farmasi (nuanta 13 din colectia noua)
4. fard portocaliu Catherine Arley
5. perlute "nude" no-name
6. fard maro ciocolatiu din paleta True Love (tot ceva no-name, dar ff pigmentata) - fardul maro este pe randul de jos nuanta din mijloc si este preferatul meu din toata paleta.
7. blush BeautyUk
8. Endless Lash mascara de la Oriflame.
(ah...si eyeliner gel alverde pe care am uitat sa il pozez)
si o imagine de ansamblu:

enjoy your night :)

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Simple and easy to wear, love it :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, ce finut e! :-) Ai putea participa cu el la concursul "back to school" de pe http://valerie.ro :-)

    Nu stiu de ce, dar imi aduci aminte de Meryl Streep!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Laurie multumesc. sincer? mie nu mi se pare ca seaman cu nimeni dar multumesc de compliment:*

    RăspundețiȘtergere

Back
to top