just a LOTD + explicatie

explicatia pentru absenta postarilor pe blogul meu consta in faptul ca in momentul de fata sunt angajata si toata ziua mi se duce pe apa sambetei, deci cand ajung acasa ma trage patul prea tare si de cele mai multe ori nici nu mai deschid calculatorul. Promit totusi sa incerc macar o data pe saptamana sa postez cate ceva, cat de mic. Acum ca am cateva zile libere pregatesc mai multe postari pe care o sa le am in maneca pt cand nu am timp sau chef de ceva nou.
Trecand la LOTD e un machiaj care mi-a intrat in minte cand ma uitam la o bluzita pe care vroiam sa o imbrac...clumea, culorile bluzei nu au nici o legatura cu culorile (scuze cacofonia) folosite in machiaj, bluzita fiind un bej-creme. Totusi, mie mi se pare ca se potriveste machiajul cu bluzita. Nu am pozat bluza datorita faptului ca ma grabeam dar poate pun un update cand pot.
Without further ado:

de data asta am pozat toata fata, dar mentionez faptul ca nu am pe fata nici fond de ten, nici pudra, ci doar crema de fata si putin blush de aia toate imperfectiunile fetei mele sunt perfect vizibile. Fiind caldura, am preferat sa raman cu naked face:) de asemenea, nu bagati in seama parul prins aiurea si nearanjat..

am folosit: 
1. crema hidratanta (nu e pozata)
2. So Clear concealer Miss Sporty
3. elf primer
4. trusa Deborah Milano, fardul gri (ca baza de culoare)
5. fard de pleoape perlute noname
6. fard de pleoape alb Flormar (ceva colectie mai veche) - pt highlight
7. fard de pleoape Farmasi mov (numarul 14 din colectia noua despre care o sa vorbesc intr-un post ulterior)
8. Endless Lash mascara de la Oriflame
9. Blush BeautyUk
10. lip balm Bootylicious de la Oriflame (de care am uitat cand trebuia sa fac pozele cu look-ul)

nu am mai numerotat produsele in poza pt ca m-am cam grabit.
hope you enjoy it! :)



P.S. ca sa va faceti totusi o idee de cum arata lipbalm-ul pe buze am facut o poza separat cun swatch. buzele "goale" le aveti in poza cu toata fata.

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Sweet! :)
    Ai vazut ca avem amandoua trusulica cu pestisori de la deborah?:D
    numai ca a mea e pe 3 nivele, iar a ta pe 2.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda am vazut ca avem amandoua :X si a mea e pe 3 nivele doar ca nu am deschis-o eu de tot ca e rupta :( mi-a alunecat din mana si am scapat-o pe jos :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, dupa parerea mea, ar trebui sa iti creionezi sprancenele, din pozele detaliu pe ochi se vad foarte deschise fata de culoarea parului tau. Sau doar sa le umpli cu fard mat maro, sunt putin rare. Oricum, esti foarte draguta :)
    Cheers, Durasel

    RăspundețiȘtergere
  4. @muchtotell multumesc pentru sfat insa sunt deja umplute sprancenele mele, doar ca sunt atat de blonde incat daca nu pun nimic pe ele nu se vad deloc. din pacate vopsitul lor nu prea intra in discutie din cauza unei alergii. totusi o sa incerc sa le umplu mai inchis :)

    RăspundețiȘtergere

Back
to top