you've got TAG!

Ca sa ii fac pe plac Andei am sa raspund provocarii acestui tag si am sa spun cele 6 calitati care cred eu ca ma reprezinta. Mentionez ca nu sunt extraordinar de hotarata cand vine vorba de calitatile mele (daca ar fi dupa mine ar fi doar una). That being said, sa incepem numaratoarea:
1. poate fi considerata cea mai mare calitate sau din potriva cel mai mare defect al meu, singurul lucru care imi place cu adevarat la personalitatea mea, fara de care nu as fi cine sunt A.K.A. incapatanarea. cu mine e "my way or no way!"
2. ceea ce ne duce la "calitatea" numarul 2...ambitia, si desi multi ar spune ca e acelasi lucru, eu zic ca nu-i asa. cand moralul mi-e la pamant ma incapatanez sa ma ambitionez pt a schimba ceva (nu stiu daca chestia asta are sens in capul altor persoane dar in capul meu e as clear as day)
3. caut intotdeauna dreptatea si de cele mai multe ori nu astept sa se intoarca roata...o intorc eu. asta poate ca nu e chiar o calitate, dar pe mine m-a ajutat foarte mult.
4. imi aleg prietenii cu grija pentru a nu-i alege mai tarziu dintre cioburi.
5. sunt de partea naturii. adori serile ploioase de vara cu furtuni violente care parca imi aduc siguranta faptului ca desi exista momente de nervozitate (aka tunete si fulgere in viziunea naturii) totul poate trece mai departe fara sa fie influentat de o anumita parte a lumii. chiar in mijlocul zilei se intuneca cerul si furtunile devasteaza totul in cale, ziua tot zi este, si tot zi va fi si maine, indiferent ca noi vom fi sau nu in calea ei.
6. as fi tentata sa cred ca am fost dotata cu simtul umorului.
din moment ce am fost "tagguita" de mult si nu am putut raspunde decat acum, o sa las la latitudinea fiecarui cititor daca vrea sa preia sau nu taggul. :)
va las cu un mic preview din inspiratia pt lookul ce il voi posta maine (sper)

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Back
to top