blog award :)

aww...sunt incantata de faptul ca am primit 2 blog awards, unul de la Lauren, Iguanitza si Michellinne, iar celalalt de la Annya.
Incantarea mea nu poate fi exprimata decat printr-un banal multumesc si o imbratisare pentru fetele astea, asa ca: Fetelor, va multumesc si va imbratisez!
lasand la o parte faptul ca ma simt ca si cum as fi primit un award la o ceremonie de genul VMA si imi vine sa rad de imaginatia mea bogata, o sa dau curs citiri regulilor si indicatiilor awardului de la Lauren:

Reguli:
  • spune de la cine ai primit acest premiu
  • insira 10 lucruri care iti plac
  • ofera acest premiu altor 10 persoane & let them know
10 lucruri care imi plac:
 intr-o ordine aleatorie
1. muzica mea cea de toate zilele, fiindca fara muzica as fi un zombie fara viata
2. animalutele, care in viziunea mea sunt mult mai bune decat majoritatea oamenilor
3. cosmeticele, dupa care imi sclipesc ochii de fiecare data 
4. blogosfera
5. prietenii mei
6. dansul
7. filmele si actoria
8. culorile mate
9. [a se completa cand vin idei] 
10. [a se completa cand vin idei]

Ofer acest premiu atat lui Lauren cat si Iguanitzei, in semn de multumire si pentru faptul ca il merita. Ofer acest premiu tuturor celor care l-au mai primit deja, de aceea nu o sa ii mai enumar. Si mai ofer acest premiu tuturor celor care sunt noi veniti intr-ale blogurilor, indiferent de domeniul blogului. toti cei care merita acest award sunt toti cei care au avut curajul si initiativa de a se lansa in blogosfera si de a inota cu pesti mai mari :)


cel de-al doilea blog award, adica cel de la Annya, este un blog of the day, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Annya iti multumesc si iti ofer premiul si tie pentru ca il meriti, pentru toate blog of the day awards pe care le-ai dat deja si pentru cele ce vor urma, pentru toate postarile interesante pe care le publici si pentru faptul ca esti aici in blogosfera cu noi toate/toti.


va multumesc!

 

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. ughhhhhhhhh si eu ti`am dat blog award acela cu 10 things u like... -> http://kittys-treasurybox.blogspot.com/2010/08/blog-award_28.html

    RăspundețiȘtergere
  2. @iguanitza am vazut inainte sa primesc comentariul :) si am editat rapid rapid! multumesc :* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Back
to top