on my wishlist...

avand in vedere ca deja am adunat in gand niste produse pe care le vreau, m-am hotarat sa le astern pe "hartie", asa ca hartia mea electronica noteaza urmatoarele:
1. Bourjois petit guide de style in nuanta 11 Miss Spirit (l-am comandat deja de pe Okazii si sper sa vina cat de curand)

 aveti aici o poza cu minunatia :)
2. Oriflame Oxygen Boost Foundation (pentru ca desi nu prea folosesc fondul de ten in rutina mea zilnica de machiaj, suna interesant)
3. Farmasi camouflage concealer pen (e asa de evident ca m-am cam indragostit de Farmasi mai nou)
4. Farmasi creion dermatograf (dif culori)
5. Maybelline pulse perfection mascara (in sfarsit a aparut si pe la noi...de cand il astept insa nu stiu cand il voi detine) pun o poza si cu minunatia asta:

cam atat deocamdata....sper sa indeplinesc toate punctele de pe lista, cat mai repede, mai ales tinand cont ca sunt chestii ieftine sau destul de ieftine.
si va invit sa va puneti si voi produsele dorite intr-o lista, doar asa de dragul de a vedea care sunt produsele pe care altii le doresc fie pentru ca sunt noi, fie pentru ca inca nu au apucat sa le incerce :)

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. WOW wowowow am vazut ceva ce vreau!!! Maybelline Pulse Perfection!! yey! Daca reusesti sa ti-l achizitionezi poate reusesti sa faci un mic review, sunt mai mult decat incantata de Maybelline si culmea sunt si in cautare de un mascara nou! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt interesata tot de rimel. Am mai avut unul de la Maybelline si mi s-a parut destul de bun.
    AS vrea sa-l incerc si pe acesta, e prima oara cand aud de el, so daca il iei sa ne dai de stire :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat pe blogul tau si mi-a placut f mult.te-am adaugat la blogroll :D
    http://crinulalb.blogspot.com/

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! si eu am fardurile de la burjois din poza:P sincer am fost cam deamagita de ele, mai ales ca mi-a placut mult design-ul si mi le-am dorit..pigmentarea este destul de slaba, iar rezistenta la fel..cu farduri mult mai ieftine obtii acelasi efect.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ioana mie mi se par ok. Ai incercat sa le folosesti cu un primer? Eu nu am avut problema cu pigmentarea sau cu rezistenta lor :P

    RăspundețiȘtergere

Back
to top