First impressions on: Iwostin Hydratia face cream

Încep prin a spune că tenul meu este foarte ciudat. Este uscat și sensibil în marea majoritate a timpului, dar are momente în care nu îmi cere cremă de față, mai mult, chiar nu absoarbe crema de față, deși e aceeași care în mod normal îi face bine.

I will start by saying that my skin is very weird. It's dry and sensitive most of the times, but it has some moments when it doesn't neet moisturizer, even more, it doesn't absorb the moisturizer, even though it's the same one that usually makes my skin feel better. 

Am primit spre testare 20 de mostre a câte 3 ml de cremă Iwostin Hydratia  - Cremă fiziologică cu ceramide. Ceea ce urmează să citiți este prima impresie a mea despre acest produs, urmând ca după o utilizare mai îndelungată să fac un review complet. 
I was sent 20 samples of Iwostin Hydratia - Physiological cream with ceramides, each sample containing 3 ml of product. What you are about to read is my first impression on this product, which will be followed by a more thorough review after a longer use. 

Ce zic ei: 
  • Limiteaza TEUL – pierderea de uree din piele
  • Limiteaza TEWL – pierderea transepidermica de apa
  • Completeaza substantele fiziologice din piele
  • Normalizeaza nivelul de apa din piele
  • Asigura un nivel corect de hidratare

What they say:

  • Inhibits TEUL – Transepidermal Urea Loss
  • Reduces TEWL – Transepidermal Water Loss
  • Supplements physiological substances in the skin
  • Regulates water balance in the skin 
  • Ensures the correct moisturisation level

Ce cred eu după prima utilizare:

  • Hidratează excelent - fața mea devine foarte uscată imediat după exfoliere (și când zic foarte uscată mă refer la faptul că trage, ustură și arde). Azi după ce mi-am exfoliat tenul cu Nivea Beauty, ca de obicei, am aplicat o cantitate mica din crema de față dintr-o mostră și pielea mea s-a calmat complet..dintr-o dată. Acest lucru nu l-am întâlnit la nicio cremă până acum (pielea mea de obicei se calmează după câteva minute) , ceea ce mă face să cred că după ce termin pliculețele, voi cumpăra această cremă. 
  • Se absoarbe incredibil de repede! Acum o întind pe față și în max un minut nu îți dai seama că te-ai dat recent cu cremă. Cu excepția faptului că pielea ta e relaxată și hidratată.
  • O mostră îți poate ajunge până la 2 aplicări pentru că îți trebuie o cantitate foarte mică de produs pentru a acoperi și fața și gâtul.
What I think after the first use?
  • It moisturizes so excellently! - My face is usually very dry immediately after exfoliating (and when I say very dry, i mean it pulls, it stings and it burns). Today, after I exfoliated my face with Nivea Beauty, like usual, I applied a small quantity of this face cream, from one of the samples and my skin instantly calmed down. I haven't seen this in any face cream so far (my face usually takes some minutes before calming down after I apply the moisturizer), so I think I might buy this cream after I finish the samples.
  • It absorbs into the skin so quickly! - Now I am putting the cream on my skin and one minute later you can't tell I just used cream, except for the fact that the skin is calm and hydrated. 
  • one sample (3ml) is enough for two applications. because you need a very little amount to apply it all over your face and neck. 
Until next time, yours,
Aqua_shell

P.S. Nu uitați să participați la giveaway-ul Sigma care se desfășoară aici. Mai aveți doar două zile pentru a participa
Don't forget to enter my Sigma giveaway here. You only have two days left to enter!

CONVERSATION

1 comentarii:

  1. mie imi plac tare mult cremele iwostin, deci habar n-aveam ca is asa bune :|

    RăspundețiȘtergere

Back
to top