Miss Taylor Kabuki giveaway winner!

Am avut 48 de înscrieri, dintre care 47 au fost valide ( o persoană s-a înscris de 2 ori, deci am luat în considerare doar o înscriere). Sunt totuși câteva fete care nu apar pe lista publicată ieri, întrucât s-au înscris după ce am publicat lista. Ele sunt:
Ileana Schor
Alexandra Rotaru
Hope
Suedessa

La fel ca și data trecută am filmat extragerea, pentru a evita controversele.

I had 48 enterings, out of which 47 were valid ( one person entered twice, so I only considered it once).
There are a few girls who didn't appear on yesterday's list because they entered after I published the list. They are:
Ileana Schor
Alexandra Rotaru
Hope
Suedessa


As I did last time, I recorded the randomization, to avoid controversy. 


without further ado.. the winner is:





Felicitări Diana Emanuela Gocan! vei primi un mail în cursul zilei de azi. Te rog să îmi trimiți adresa ta pentru a putea să-ți primești premiul!

Dacă nu ați câștigat, nu vă pierdeți speranța, voi mai organiza giveaway-uri pe blog :)

Congratulations Diana Emanuela Gocan! You will be notified today through email. Please send me your shipping info so you can recieve your prize!


If you did not win, don't lose hope, there will be other giveaways on my blog :)


until next time, yours,
Aqua_shell

CONVERSATION

1 comentarii:

Back
to top