My everyday makeup look

Ro: Am găsit aceste poze în timp ce ordonam prin fișierele din calculator și mi-am dat seama că nu v-am arătat niciodată cum mă machiez eu în mod normal, când ies din casă (mai exact, cand nu am piciorul rupt :)) ). Din păcate nu am găsit poze cu ce am folosit, dar vă voi spune la sfârșit :)
En: I found these photos while cleaning up the folders on my computer and I realized that I have never showed you my everyday makeup look. This is what I usually wear on a daily basis (when I donțt have my leg fractured). Unfortunately I didnțt find pics of what I used to create this look but I will let you know at the end of this post :)











Am folosit, ca de obicei, fond de ten (care îl aveam în momentul respectiv - asta pentru că nu aveam niciodată mai mult de 1 fond de ten odată), blush beauty uk în nuanța 2 (my fav). Iar pentru ochi am folosit quad-ul de la Farmasi nr. 05, un tuș lichid negru și mascara.
En: I used, as usual, a foundation (whichever I had closer at hand), beautyUk blush in shade no. 2 (my fav). For my eyes I used Farmasi e/s quad in shade no. 05, some liquid black eyeliner and mascara.


Until next time, yours,
Aqua_shell

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. simplu si de efect, probabil toata lumea abordeaza aceasta tehnica cand nu are timp de ceva mai elaborat.

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Back
to top