May's Favourites!

Trebuia neapărat să scriu postarea asta, ca să nu mă prindă sfârşitul lui iunie şi eu să n-am încă favoritele lui mai. Aşadar, favoritele lunii ce-a trecut sunt:
I had to write this post before the end of june came and turn out I didn't have May's favourites yet. So, here are last month's favs:

  • Essence Like a million miles away - eau de toilette
Am primit-o în goodie bag-ul de la evenimentul lui Cleo. Ştiu despre ea că e ediţie limitată, că face parte din colecţia Ready for boarding, care a fost disponibilă vara trecută. Nu cred că mai am şanse să cumpăr din nou acest produs, dar cu siguranţă voi mai încerca alte ape de toaletă Essence :) Am fost contactată de cineva de la Essence şi m-a informat că am greşit, parfumul este în colecţia permanentă. YAAAY! 
I got this in a goodie bag. All I know about it is that it was part of a Limited Edition collection called Ready for Boarding. I don't think I will find this again, but I will try other ones from Essence :)  Somebody from Essence contacted me and told me that this is actually NOT limited edition, it's in the permanent collection. YAY!
  • Farmec collection: Flip Flop
Despre Flip Flop v-am mai zis aici. Îmi place şi pace!
I've told you about Flip Flop before, here. I just love it!
  • Nivea Stress Protect Deodorant
După cum ziceam în postarea Last Drop of May acesta este noul meu holly grail în materie de deodorante. Sunt la al doilea tub şi cu siguranţă nu va fi ultimul.
As I said in my Last Drop of May post, this is my new holly grail when talking about deodorants. It's my second tube of it and it sure won't be my last.
  • Max Factor Clump Defy: Brown black
În ultima perioadă nu am prea avut timp/chef să mă machiez "cu de toate" aşa că îmi umpleam doar sprâncenele şi îmi îmbrăcam genele cu un strat de Clump Defy în nuanţa Black Brown.  E foarte posibil să cumpăr rimelul ăsta şi în varianta "negru". 
Lately I haven't had time/the mood to put the full face makeup on, so I would just fill in my brows and apply a coat of the Clump Defy mascara in Black Brown. It's very likely that I will also purchase the black version of it. 
  • Romwe tweezers with LED light. 
Penseta asta am luat-o de pe Romwe şi e prima mea pensetă cu beculeţ. Sunt super încântată de faptul că pot să mă pensez şi în lipsa abundenţei de lumină.
These tweezers are from Romwe and it's my first light tweezers. I am thrilled that I can also pluck my eyebrows in lack of sunlight. 

That's it for May. What were your favourites?

Until next time, yours,

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. si eu vreau sa cumpar parfumelele Essence , vreau sa mai termin din ce am intai !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult ma tenteaza penseta aia cu beculet, cred ca mi-o iau si eu :D. Dar penseaza bine? Ca daca nu, degeaba are bec :)).

    Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oja are o culoare super draguta :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu stiu ca like a million miles away face parte din colectia permanenta, abia a fost scos pe piata alaturi de Like a jump in the pool si Like a ride on a rollercoaster. Poate essence Romania te-au informat gresit, oficial este un produs nou.

    RăspundețiȘtergere

Back
to top